استاندار: شرایط کرونا در تهران قرمز و سینوسی است

به گزارش موسیقی با امیر، استاندار تهران درباره آخرین شرایط کرونا در استان تهران گفت: شرایط در استان تهران تغییری نکرده و شرایط قرمز و سینوسی است. در حقیقت تغییری در شرایط استان تهران نداشته ایم.

استاندار: شرایط کرونا در تهران قرمز و سینوسی است

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جمع موسیقی با امیر درباره آخرین شرایط کرونا در استان تهران گفت: براساس گزارشی که به دست ما رسیده تا روز گذشته 3100 نفر در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری هستند که از این تعداد 1050 نفر در شرایط حاد بیماری قرار دارند.

وی اضافه کرد: تعداد مرگ و میر قطعی ناشی از کرونا در روز سه شنبه 36 نفر بوده است.

استاندار تهران درباره رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی به ویژه مترو گفت: استفاده از ماسک در مترو بالای 95 درصد است و شهفرایندان این مساله را به خوبی رعایت می کنند، اما فاصله گذاری اجتماعی به دلیل جمعیت زیاد در مترو نمی تواند به خوبی رعایت شود که این مساله اجتناب ناپذیر است.

محسنی بندپی در خاتمه درباره تامین واکسن آنفلوآنزا برای استان اظهار کرد: با شروع پاییز و افزایش بیماری های تنفسی و ریوی و شیوع آنفلوآنزا این نگرانی وجود دارد که با افزایش فرایند بیماری کرونا و یا بستری شدگان روبرو شویم، اما با تدابیری که اتخاذ شده است و افزایش توزیع واکسن آنفلوآنزا نسبت به سال گذشته این امیدواری وجود دارد که بتوانیم بیماری آنفلوآنزا را مدیریت کنیم و کرونا را نیز با رعایت پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی دست و جلوگیری از تجمعات غیرضرور مدیریت کنیم.

منبع: فرارو

به "استاندار: شرایط کرونا در تهران قرمز و سینوسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار: شرایط کرونا در تهران قرمز و سینوسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید