اعلام رسمی مشخصات فنی و تجهیزات دنا پلاس اتوماتیک جوانان به وسیله ایران خودرو

به گزارش موسیقی با امیر، مشخصات دنا پلاس اتوماتیک جوانان رسما به وسیله ایران خودرو اعلام شد.

اعلام رسمی مشخصات فنی و تجهیزات دنا پلاس اتوماتیک جوانان به وسیله ایران خودرو

ایران خودرو جدول مقایسه ای مشخصات فنی و سطح تجهیزات خودرو دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک جوانان را رسما اعلام نمود.

به گزارش موسیقی با امیر بر اساس مشخصلات اعلامی ایران خودرو این خودرو دارای یک موتور EF7 پلاس توربو شارژ با حجم 1645 سی سی است که می تواند 160 اسب بخار قدرت و 240 نیوتون متر گشتاور فراوری کند.

حداکثر سرعت اعلام شده در کاتالوگ نسخه جوانان دنا پلاس 205 کیلومتر بر ساعت است که این سرعت با نهایت سرعت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک تغییری نکرده، اما دنا پلاس جوانان توانسته شتاب 0 تا 100 را نیم ثانیه بهبود ببخشد و عدد 11 ثانیه شتاب دنا پلاس توربو شارژ را به 10.5 ثانیه کاهش داده است.

این در شرایطی است که مصرف سوخت نیز در دنا پلاس توربو شارژ جوانان با کاهش همراه شده و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر 100 کیلومتر برابر با 7.4 لیتر است، اما دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک به ازای هر 100 کیلومتر پیمایش 8.1 دهم لیتر بنزین مصرف می کرد.

دنا پلاس توربو جوانان دارای امکاناتی مانند دوربین دید عقب سنسور دنده عقب است که این امکانات در نسخه دنا پلاس توربو نیز قرار داشتند اما در نسخه جوانان سنسور اخطار کاهش باد لاستیک ها نیز تعبیه شده است.

بعلاوه دنا پلاس جوانان علاوه بر امکانات رفاهی مانند کروز کنترل و سانروف برقی که در دنا پلاس اتوماتیک نیز وجود داشت سنسور نور و باران و بعلاوه کیلس استارت و ورود بدون کلید نیز اضافه شده است.

جدول مشخصات کامل دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک جوانان

منبع: عصر ایران

به "اعلام رسمی مشخصات فنی و تجهیزات دنا پلاس اتوماتیک جوانان به وسیله ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام رسمی مشخصات فنی و تجهیزات دنا پلاس اتوماتیک جوانان به وسیله ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید