افاضلی: فوتبال ما از داشتن بازیکن خلاق فقیر است ، نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال می ماند

به گزارش موسیقی با امیر، کارشناس فوتبال گفت: تعداد کمی بازیکن خلاق در لیگ برتر فوتبال داریم تا نتیجه بازی را عوض نمایند و از این لحاظ فقیر هستیم.

افاضلی: فوتبال ما از داشتن بازیکن خلاق فقیر است ، نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال می ماند

هومن افاضلی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی موسیقی با امیر درباره اینکه مسابقات لیگ سال جاری کم گل است، گفت: تیم ها در فاز دفاعی خوب سازماندهی شدند، اما کیفیت و خلاقیت بازیکنان در خط حمله پایین است. تعداد کمی بازیکن خلاق داریم که بتوانند با خلاقیت و نبوغ خود نتیجه بازی را عوض نمایند. علاوه بر این، کیفیت تیم ها به هم نزدیک است و همین موضوع باعث شده که تعداد گل ها کم باشد. ما بازیکنان خلاق را از فوتبال کشور دور کردیم و آن ها به لیگ های خارجی رفتند و لیگ ما در زمینه بازیکن خلاق فقیر است.

مدیر فنی تیم نفت مسجد سلیمان درباره شرایط این تیم اظهار کرد: بازی سختی با تیم مس رفسنجان داشتیم و خدا را شکر توانستیم یک امتیاز بگیریم. به هر حال ما بعد از 4 باخت متوالی توانستیم نوار شکست ها را قطع کنیم و یک امتیاز باارزش برابر حریف کرمانی به دست آوریم.

افاضلی درباره اینکه تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال می ماند، گفت: بله به طور حتم تیم ما در لیگ می ماند و رتبه تک رقمی هم به دست می آوریم.

او درباره اینکه زمزمه هایی مبنی بر اخراج مهاجری شنیده می گردد و درگیری لیدر مسجد سلیمان با مهاجری اعلام کرد: بعید می دانم که مهاجری اخراج گردد. در همه تیم ها اختلاف و درگیری وجود دارد و تیم نفت مسجد سلیمان نیز مستثنی نیست، اما مسائل حل می گردد.

او درباره هدف تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال گفت: هدفمان حضور آبرومندانه در لیگ برتر فوتبال و در وسط جدول رده بندی قرار بگیریم.

افاضلی درباره محرومیت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: به نظر می رسد که محرومیت یزدی بخشیده شده و به حالت تعلیق درآمده است.

مدیر فنی باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره بازی بعدی این تیم گفت: بازی آسانی برابر تیم ذوب آهن نداریم چرا که این تیم باکیفیت است و از شرایط میزبانی برخوردار است.

افاضلی درباره اینکه تک مهاجم بازی کردن بعضی از تیم ها در کم گل بودن بازی ها موثر است، گفت: به نظرم تعداد مهم نیست و کیفیت مهاجم اهمیت دارد. یک تیم می تواند بدون مهاجم اصلی بازی کند، اما با ارائه بازی هجومی نتیجه بگیرد. تیم بارسلونا در سال های گذشته بزرگترین تیم دنیا بود که بدون مهاجم مرکزی و نوک بازی می کرد و نتیجه هم می گرفت.

موسیقی با امیر ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افاضلی: فوتبال ما از داشتن بازیکن خلاق فقیر است ، نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افاضلی: فوتبال ما از داشتن بازیکن خلاق فقیر است ، نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید