بدترین پرسپولیسِ 7 فصل اخیر

به گزارش موسیقی با امیر، گل دقایق سرانجامی سپاهان به پرسپولیس، تیم یحیی گل محمدی را از قهرمانی دورتر کرد. حالا سپاهان، 4 امتیاز از پرسپولیس بیشتر دارد و حتی در صورت جبران این فاصله، بخاطر رجحان در بازی رو در رو بالاتر از این تیم قرار می گیرد. استقلال هم از پرسپولیس عبور نموده و رده دوم را از این تیم گرفته است. پرسپولیس که نیم فصل اول را به عنوان صدرنشین مقتدر لیگ به سرانجام رساند، حالا از 23 بازی خود 45 امتیاز دارد و میانگینی کمتر از 2 امتیاز از هر مسابقه به دست آورده است. وضعیتی که ضعیف ترین کارنامه آن ها، در سال های اخیر محسوب می گردد.

بدترین پرسپولیسِ 7 فصل اخیر

بدترین ورژن پرسپولیس

قهرمانی های پیاپی پرسپولیس از لیگ شانزدهم شروع شدند و تا لیگ بیستم، ادامه پیدا کردند. لیگ بیست ویکم، استقلال قهرمان لیگ شد، اما پرسپولیس هم، نتایج خوبی گرفت و میانگین امتیازات بالایی داشت. از لیگ شانزدهم تا قبل از این فصل، سابقه نداشت پرسپولیس تا هفته بیست وسوم کمتر از 48 امتیاز بگیرد. یعنی آن ها این فصل، از ضعیف ترین عملکردشان در سال های اخیر هم 3 امتیاز کمتر گرفته اند. پرسپولیسی ها سابقه کسب 54 امتیاز تا هفته بیست وسوم را هم دارند. لیگ شانزدهم پرسپولیس 53 امتیاز، لیگ هفدهم 54 امتیاز، لیگ هجدهم 48 امتیاز، لیگ نوزدهم 53 امتیاز، لیگ بیستم 48 امتیاز و لیگ بیست ویکم 49 امتیاز از 23 بازی ابتدایی خود گرفته بود.

سقوط آزاد

پرسپولیس نیم فصل اول را با 32 امتیاز از 15 بازی تمام کرد. کارنامه ای خوب، که با نتایج ضعیف رقبا همراه شد و آن ها را با اختلافی 4 امتیازی در صدر جدول قرار داد. سپاهان و استقلال، هر کدام 5 امتیاز با پرسپولیس فاصله داشتند. فاصله پرسپولیس و استقلال، در هفته شانزدهم به 8 امتیاز هم رسید. نیم فصل دوم، اما اوضاع کاملا برگشت. سپاهان و استقلال پیاپی رقیبان شان را از پیش رو برداشتند و پرسپولیس، امتیازات زیادی از دست داد. پرسپولیس از 8 بازی نیم فصل دوم 4 برد، یک مساوی و 3 باخت دارند. نیم فصل دوم سپاهان 9 امتیاز و استقلال، 6 امتیاز بیشتر از پرسپولیس به دست آورده اند.

بحران گلزنی

پرسپولیس در 23 بازی این فصل خود، 12 گل خورده است. پرسپولیس در سال های قهرمانی تا هفته بیست وسوم بین 9 تا 12 بار دروازه اش باز می شد. موضوعی که نشان می دهد خط دفاع تیم گل محمدی، فاصله چندانی با روز های خوب این تیم ندارد. در جدول کلین شیت ها هم علیرضا بیرانوند با 12 کلین شیت، دومین نفر در بین دروازه بان های لیگ برتر است. شرایط خط حمله پرسپولیس اما، نگران کننده به نظر می رسد. آن ها در 9 بازی از 23 بازی این فصل، نتوانسته اند گل بزنند. پرسپولیس فصل پیش تا هفته پایانی، فقط 4 بازی در گلزنی ناکام ماند. علاوه بر تمام مدعیان لیگ، تیم هایی مثل طرفدار و نساجی هم این فصل در بازی های بیشتری نسبت به پرسپولیس پیروز به گلزنی شده اند.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "بدترین پرسپولیسِ 7 فصل اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین پرسپولیسِ 7 فصل اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید