بمب ساعتی در باشگاه استقلال ، نگرانی آبی ها از پیغامی که رسید

به گزارش موسیقی با امیر، سرمربی استقلالی ها قبل از ملاقات با ذوب آهن اشاره نمود به باشگاه نوتیس داده و حالا با اهمال استقلال درخصوص پرداخت معوقات این سرمربی، حالا دست بالا با ساپینوست.

بمب ساعتی در باشگاه استقلال ، نگرانی آبی ها از پیغامی که رسید

تیم فوتبال استقلال که همراه با سرمربی پرتغالی خود به یک قدمی صدر جدول رسیده است همچنان با مسائل عدیده و فراوانی دست وپنجه نرم می نماید. این در شرایطی است که صحبت های هفته های اخیر فتح الله زاده در یک مناظره تلویزیونی و ادعای او مبنی بر دریافتی های سرمربی خارجی تیمش باعث شد تا این سرمربی در واکنش به این صحبت ها وادار تا بعضی مدارک را به صورت غیررسمی رسانه ای کند تا به این ترتیب از خود دفاع نموده باشد.

مدیریت باشگاه در حالی به دریافتی 85 هزار دلاری ساپینتو اشاره نمود که این سرمربی که طبق قرارداد باید هر دو ماه یک بار 95 هزار دلار به عنوان دستمزد دریافت کند با سپری شدن حدود 5 ماه، با 3 دستمزد عقب افتاده روبرو شده و گویا پرداختی باشگاه به وی از بابت مطالبات قبلی این سرمربی بوده است.

بعلاوه ساپینتو 45 هزار دلار نیز بابت پاداش پیروزی های تیمش (به جز ملاقات با آلومینیوم) طلبکار است که از این مبلغ بعد از مناظره هفته گذشته، یک سوم این رقم یعنی حدود 15 هزار دلار به این سرمربی پرداخت شده تا ادعای فتح الله زاده مبنی بر پرداخت پاداش بعد از این برنامه محقق شده باشد.

البته همان طور که سرمربی استقلالی ها قبل از ملاقات با ذوب آهن اشاره نمود به باشگاه نوتیس داده و حالا با اهمال استقلال درخصوص پرداخت معوقات این سرمربی، حالا دست بالا با ساپینوست و این سرمربی با سپری شدن مهلت قانونی، هر لحظه می تواند قرارداد خود را به صورت یک طرفه با استقلال فسخ نموده و کار را نیمه کاره رها کند تا در این صورت، مسائل مربوط به سرمربی پرتغالی به پرونده سرمربی سابق ایتالیایی اضافه گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بمب ساعتی در باشگاه استقلال ، نگرانی آبی ها از پیغامی که رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب ساعتی در باشگاه استقلال ، نگرانی آبی ها از پیغامی که رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید