بیش از 13 هزار و 800 تست کرونا در مهاباد گرفته شد

به گزارش موسیقی با امیر، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تا به امروز بیش از 13 هزار و 800 نمونه گیری سریع افراد مشکوک به ویروس کرونا در این شهرستان صورت گرفته است.

بیش از 13 هزار و 800 تست کرونا در مهاباد گرفته شد

به گزارش موسیقی با امیر از مهاباد، بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: از ابتدای شیوع کرونا کادر درمان این شهرستان بیش از 13 هزار 800 تست سریع کرونا انجام دادەاند که جواب تست بیش از 730 نفر از آن ها مثبت بودە است.

حسینی گفت: بعلاوه تا به امروز بیش از 4 هزار و 160 نفر با تشخیص PCR بستری شدە و بیش از 24 هزار و 500 نفر که مشکوک به کرونا بودە به صورت سرپایی مداوا شدە که 11 هزار و 842 نفر از آن ها کرونا مثبت بودەاند.

وی گفت: تا به امروز 589 نفر در مهاباد به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

حسینی گفت: شناسایی بیشتر افراد مبتلا به کرونا و به تبع آن افزایش آمار بیماران کووید- 19 نباید جای نگرانی باشد، زیرا مراقبت از افراد ناقل می تواند تا حد زیادی شیوع این بیماری را کنترل کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: بعلاوه آموزش لازم در زمینه پیشگیری، انتشار ویروس و پیش مراقبتی به افراد خانواده داده می گردد و در صورتی که فرد مشکوک به کرونا باشد آزمایش رپید تست تست سریع کرونا از این افراد گرفته می گردد.

انتهای پیغام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از 13 هزار و 800 تست کرونا در مهاباد گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 13 هزار و 800 تست کرونا در مهاباد گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید