تدبیر وزیر ارتباطات برای حل مسائل معیشتی کارمندان شرکت ملی پست
به گزارش موسیقی با امیر، تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ملاقات با کارکنان شرکت ملی پست مطرح کرد که از مسائل کاری و معیشتی همکاران شرکت پست آگاه است و در 6 ماه گذشته تدابیر مختلفی برای حل آن اندیشیده شده است که بخش زیادی از آن در سال 1401 به ثمر خواهد نشست.
به گزارش ایرنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: روز گذشته سرزده از باجه های قبول و بعلاوه مرکز تجزیه و مبادلات پست کرمانشاه تماشا کردم. بیش از 40 نفر از همکاران عزیز شرکت ملی پست در این باجه ها و مرکز مذکور مشغول خدمات رسانی به مردم عزیز بودند.
وی اضافه نمود: این روزها همکارانم در باجه های پستی سراسر کشور تعطیلی ندارند و شبانه روزی برای تجزیه و مبادلات مرسولات و ارسال هدایای نوروزی مردم در تلاشند.
زارع پور اضافه نمود: درر ایام شیوع ویروس کرونا، حجم کار و فعالیت شرکت ملّی پست چندبرابر شده و بار اصلی جابجایی کالاهای خریداری شده به وسیله سکوهای خرید و فروش آنلاین بر عهده همکاران پرتلاش شرکت ملّی پست بوده است.
وزیر ارتباطات تاکید نمود: در این ملاقات، همکارانم از مسائل و سختی های کارشان گفتند. البته من از مسائل کاری و معیشتی همکاران شرکت پست مطلعم و در شش ماه گذشته تدابیر مختلفی برای حل آن اندیشیده شده است که بخش زیادی از آن در سال 1401 به ثمر خواهد نشست.
وی اظهار داشت: تغییر مدیریت ارشد شرکت ملّی پست در اواخر سال گذشته برای تحقق سریع تحولات مورد احتیاج در این شرکت صورت گرفت و تحول ساختاری در پست و اجرای پست هوشمند با بهره گیری از فناوری های نوین، ارتقای کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی، ارتقای زیرساخت های شبکه پستی کشور و افزایش بهره وری، ارتقای سطح معیشت، منزلت و رضایتمندی کارکنان شرکت ملی پست، افزایش رضایت مندی مشتریان از خدمات پستی، ارتقای جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین المللی از جمله مهمترین ماموریت های دکتر لیائی است که امیدوارم با درایت مدیریت پست و همراهی همه همکارانم در شرکت ملّی پست محقق گردد.
وی اضافه نمود: در روزهای پایانی سال شخصاً پیگیر پرداخت مزایا و پاداش همکاران شرکت ملی پست بودم. سال جاری نیز فرایند تغییر و تحولات در شرکت پست ادامه خواهد داشت.
منبع: خبرگزاری پانا