تدبیر وزیر ارتباطات برای حل مسائل معیشتی کارمندان شرکت ملی پست

به گزارش موسیقی با امیر، تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ملاقات با کارکنان شرکت ملی پست مطرح کرد که از مسائل کاری و معیشتی همکاران شرکت پست آگاه است و در 6 ماه گذشته تدابیر مختلفی برای حل آن اندیشیده شده است که بخش زیادی از آن در سال 1401 به ثمر خواهد نشست.

تدبیر وزیر ارتباطات برای حل مسائل معیشتی کارمندان شرکت ملی پست

به گزارش ایرنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: روز گذشته سرزده از باجه های قبول و بعلاوه مرکز تجزیه و مبادلات پست کرمانشاه تماشا کردم. بیش از 40 نفر از همکاران عزیز شرکت ملی پست در این باجه ها و مرکز مذکور مشغول خدمات رسانی به مردم عزیز بودند.

وی اضافه نمود: این روزها همکارانم در باجه های پستی سراسر کشور تعطیلی ندارند و شبانه روزی برای تجزیه و مبادلات مرسولات و ارسال هدایای نوروزی مردم در تلاشند.

زارع پور اضافه نمود: درر ایام شیوع ویروس کرونا، حجم کار و فعالیت شرکت ملّی پست چندبرابر شده و بار اصلی جابجایی کالاهای خریداری شده به وسیله سکوهای خرید و فروش آنلاین بر عهده همکاران پرتلاش شرکت ملّی پست بوده است.

وزیر ارتباطات تاکید نمود: در این ملاقات، همکارانم از مسائل و سختی های کارشان گفتند. البته من از مسائل کاری و معیشتی همکاران شرکت پست مطلعم و در شش ماه گذشته تدابیر مختلفی برای حل آن اندیشیده شده است که بخش زیادی از آن در سال 1401 به ثمر خواهد نشست.

وی اظهار داشت: تغییر مدیریت ارشد شرکت ملّی پست در اواخر سال گذشته برای تحقق سریع تحولات مورد احتیاج در این شرکت صورت گرفت و تحول ساختاری در پست و اجرای پست هوشمند با بهره گیری از فناوری های نوین، ارتقای کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی، ارتقای زیرساخت های شبکه پستی کشور و افزایش بهره وری، ارتقای سطح معیشت، منزلت و رضایتمندی کارکنان شرکت ملی پست، افزایش رضایت مندی مشتریان از خدمات پستی، ارتقای جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین المللی از جمله مهمترین ماموریت های دکتر لیائی است که امیدوارم با درایت مدیریت پست و همراهی همه همکارانم در شرکت ملّی پست محقق گردد.

وی اضافه نمود: در روزهای پایانی سال شخصاً پیگیر پرداخت مزایا و پاداش همکاران شرکت ملی پست بودم. سال جاری نیز فرایند تغییر و تحولات در شرکت پست ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تدبیر وزیر ارتباطات برای حل مسائل معیشتی کارمندان شرکت ملی پست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدبیر وزیر ارتباطات برای حل مسائل معیشتی کارمندان شرکت ملی پست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید