ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی ، تغییر مهم در خط دفاعی آبی ها

به گزارش موسیقی با امیر، تیم استقلال بعد از 2 تساوی متوالی در رقابت های لیگ برتر امروز در آزادی مقابل نساجی فقط به برد فکر می نماید.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی ، تغییر مهم در خط دفاعی آبی ها

به گزارش موسیقی با امیر آنلاین، نساجی قائمشهر فصل گذشته علاوه بر 2بازی در لیگ، یک بازی 120دقیقه ای هم در جام حذفی مقابل استقلال داشت اما در کل 300دقیقه تقابل 2تیم هیچ گلی ردوبدل نشد! حالا استقلال در حالی به این حریف رسیده که احتیاج مبرمی به پیروزی دارد و هیچ هواداری سومین توقف متوالی را از ساپینتو و شاگردانش نخواهد پذیرفت.

  • لژیونر استقلالی: طرفداران جدا شدنم را درک نمایند | واکنش ستاره سابق آبی ها به تعویض کی روش با اسکوچیچ

استقلال البته به لحاظ شکل بازی، هفته به هفته بهتر شده و هم در مسجدسلیمان و هم در مقابل پیکان استحقاق کسب پیروزی را داشته اما فعلا شانس و تقدیر با این تیم همراه نبوده است. استقلال در تعداد شوت تیم دوم لیگ است اما در شوت های داخل چارچوب رتبه هفتم را دارد که همین نکته، گویای کم دقتی آبی پوشان در نواختن ضربات نهایی است. نرخ تبدیل شوت به گل در تیم استقلال 6.5درصد است و در این زمینه فقط 4تیم ضعیف تر از آبی ها بوده اند.

با این حال آبی ها در بازی برابر نساجی احتمالا تغییراتی در ترکیب خود خواهند داشت.

سید حسین حسینی در بازی امشب مانند 5 ملاقات قبلی درون دروازه آبی ها خواهد ایستاد و خط دفاعی استقلال هم با حضور سیلوا و غلامی شکل خواهد گرفت. این در حالی است که همچنان مرادمند دور از فهرست آبی ها واقع شده است. در جناحین خط دفاعی هم احتمالا یامگا و جعفر سلمانی به میدان خواهند رفت. این در حالی است که بعد از انتقال یامگا به خط دفاعی نقدها زیادی از سرمربی پرتغالی شده است. باید منتظر ماند و دید ستاره خارجی آبی ها امشب دوباره از دروازه رقیب دور خواهد بود یا نه. سلمانی هم در این ملاقات احتمالا جایگزین جلالی خواهد شد.

اما در خط میانی روزبه چشمی و مهدی مهدی پور درکنار هم به عنوان دو هافبک دفاعی به میدان خواهند رفت و آرش رضاوند به عنوان بازیکن آزاد تر سومین هافبک آبی ها خواهد بود.

در خط حمله پیمان بابایی مهاجم نوک استقلال خواهد بود و محمد محبی و مهدی قایدی هم در کنار او مثلث هجومی تیم ساپینتو را تشکیل خواهند داد.

ترکیب احتمالی استقلال

حسینی، سیلوا، غلامی، سلمانی، یامگا، چشمی، مهدیپور، رضاوند، محبی، قایدی، بابایی.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی ، تغییر مهم در خط دفاعی آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی ، تغییر مهم در خط دفاعی آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید