حالِ خوب کرونایی های تیم کشتی استقلال

به گزارش موسیقی با امیر، عضو کادرفنی تیم کشتی استقلال از وخیم نشدن شرایط هیچ کدام از دو کشتی گیر کرونایی تیمش اطلاع داد.

حالِ خوب کرونایی های تیم کشتی استقلال

به گزارش موسیقی با امیر، لیگ برتر کشتی آزاد در هر دو گروه الف و ب در هفته های گذشته به انجام رسید. فدراسیون کشتی بعد از کوشش فراوان توانست مجوز برگزاری مسابقات را با پروتکل های ویژه بهداشتی از وزارت بهداشت دریافت کند.

یکی از اصلی ترین نکات در برگزاری مسابقه، صدور آیدی کارت و مجوز ورود به سالن، بعد از ارائه تست منفی کرونا بود و به همین دلیل هیچ یک از عوامل تیم ها که قرار بود در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور پیدا نمایند، در روز مسابقه نمی توانستند کرونا مثبت باشند.

تیم های شرکت نماینده نیز برای استارت تمرینات و حضور در اردوی قرنطینه نیز از همه عوامل در ارتباط با اردو تست گرفتند که در این بین چند کشتی گیر و مربی تست شان مثبت بود که اجازه حضور آنها در محل اردو و مسابقه داده نشد.

تیم استقلال هم از این قاعده مستثنی نبود. بهروز کمک عضو کادرفنی این تیم در خصوص دو کرونایی تیمش به خبرنگار موسیقی با امیر گفت: محمدرضا سرگو و امید خدمتی کرونا مثبت های ما بودند. خدمتی در زمان ورود به اردو کرونا نداشت و تستش منفی بود ولی در تست شب مسابقه نمونه اش مثبت شد. سرگو قبل از ورود به اردو تستش مثبت شد و دیگر در تمرینات ما حضور پیدا نکرد. خوشبختانه هیچ کدام از این دو کشتی گیر شرایط شان وخیم نشد و هر دو حال شان خوب است.

این در حالی است که چند نفر از اعضای تیم کشتی آزاد بازار عظیم نیز تست شان مثبت بود که در محل مسابقه حاضر نشدند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی موسیقی با امیر بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حالِ خوب کرونایی های تیم کشتی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالِ خوب کرونایی های تیم کشتی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید