خبرنگاران تمامی اعتبارت مدارس شبانه روزی مازندران پرداخت شد

به گزارش موسیقی با امیر، ساری - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام پرداخت تمامی اعتبارات مدارس شبانه روزی استان برای سال تحصیلی جاری ، مبلغ آن را بیش از 31 میلیارد ریال گفت.

خبرنگاران تمامی اعتبارت مدارس شبانه روزی مازندران پرداخت شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، علیرضا سعدی پور گفت : در 21 شهرستان و منطقه استان 33 مدرسه شبانه روزی مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 30 مدرسه شبانه روزی عادی و سه مدرسه هم استثنایی است.

وی یکی از دغدغه های آموزش و پرورش را تامین ب موقع اعتبارات و تهیه مایحتاج دانش آموزان این مدارس برشمرد و اضافه نمود : خوشبختانه توانستیم با حمایت های وزارت آموزش و پرورش در تامین منابع اقتصادی به صورت کامل اعتبارات مدارس شبانه روزی استان را پرداخت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندان گفت : در سال تحصیلی جاری چهار مرحله پرداخت اعتبارات به مدارس شبانه روزی انجام گرفت که نخستین مرحله از محل اعتبارات هدفمندی به مبلغ حدود 24 میلیارد و 684 میلیون ریال بود که بهمن ماه سال گذشته به حساب این مدارس واریز شد.

وی اضافه نمود : دومین مرحله پرداخت نیز با رقم یک میلیارد و 350 میلیون ریال در اردیبهشت ماه 99 به مدارس تنکابن، کجور و چهاردانگه اختصاص یافت که از مهم ترین مناطق کم برخودار و مدارس شبانه روزی با جمعیت بالا هستند.

این مسئول گفت : سومین مرحله پرداخت اعتبارات مدارس شبانه روزی استان رقمی معادل پنج میلیارد و 160 میلیون ریال بود که 28 خرداد 99 به تمام مدارس شبانه روزی عادی اختصاص یافت.

وی اضافه نمود : مرحله نهایی پرداخت اعتبارت هزینه ای مدارس شبانه روزی استان هم حدود 300 میلیون ریال بود که این هفته به حساب سه مدرسه شبانه روزی استثنایی استان شامل مدرسه صدیقه طاهره(س) شهرستان آمل، امام صادق(ع) شهرستان ساری ناحیه 2 و مدرسه حاج ناصر مهدوی شهرستان قائم شهر واریز شد.

33 مدرسه شبانه روزی مازندران در شهرستان ها و مناطق ساری 2، آمل، بابل، بابلسر، چالوس، بهشهر، تنکابن، قائم شهر، سوادکوه، نکا، نور، محمودآباد، میاندورود، لاریجان، دودانگه، چهادانگه، کجور، بلده، بندپی غرب و شرق فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تمامی اعتبارت مدارس شبانه روزی مازندران پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمامی اعتبارت مدارس شبانه روزی مازندران پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید