خیز بلند یک پرسپولیسی برای کسب نام بهترین پاسور لیگ بیستم

به گزارش موسیقی با امیر، امید عالیشاه با دو پاس گل دیگر می تواند به رکورد جواد کاظمیان (با 22 پاس گل) رسیده و حتی نام بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را کسب کند.

خیز بلند یک پرسپولیسی برای کسب نام بهترین پاسور لیگ بیستم

به گزارش گروه ورزشی موسیقی با امیر، امید عالیشاه با دو پاس گل دیگر می تواند به رکورد جواد کاظمیان (با 22 پاس گل) رسیده و حتی نام برترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را کسب کند. البته امید عالیشاه برای رسیدن به این خواسته رقیبان جدی و شناخته شده ای هم دارد.

در جدول برترین پاسورهای لیگ بیستم رقابت مجذوب کننده و تنگاتنگی میان چهار بازیکن در جریان است؛ سه تیم حاضر در کورس قهرمانی یعنی پرسپولیس، سپاهان و استقلال هر کدام یک کننده دارند و دیگر رقیب آن ها هم هافبک خلاق و بازیساز گل گهر سیرجان است. اگر بخواهیم برحسب مقدار بازی در ترکیب تیم حساب کنیم، کاپیتان دوم باتجربه پرسپولیس برترین پاسور لیگ است، چرا که او در خط حمله پرستاره پرسپولیس فرصت زیادی برای بازی در لیگ امسال پیدا نکرده و همچنین مصدومیت هم مانعی برای دوری او از ترکیب بوده، در 1043 دقیقه حضور در ترکیب پرسپولیس توانسته 5 پاس گل بدهد و میانگین 208 را به ثبت برساند.

از حیث بیشترین پاس گل اما مهدی قایدی ستاره استقلال در کنار سروش رفیعی هافبک بازیساز سپاهان برترین پاسورهای لیگ بیستم هستند و توانسته اند برای همبازیان خود 6 بار موقعیت مسلم گلزنی خلق کنند تا این چنین رقابتی مجذوب کننده و نزدیک میان آن ها برای رسیدن به نام برترین پاسور لیگ بیستم برقرار باشد. احمدرضا زنده روح هافبک تیم فوتبال گل گهر هم به مانند عالیشاه 5 پاس گل داده، با این تفاوت که او نسبت به سه رقیب خود فرصت بازی بیشتری را در اختیار داشته است.

با این حال باید دید در سرانجام رقابت های لیگ بیستم سرانجام کدام بازیکن می تواند نام برترین پاسور لیگ بیستم را از آن خود کند، مهدی قایدی لیگ نوزدهم این نام را مشترکا با میلاد جهانی برای خود کرد و باید دید می تواند دبل کند درحالی که امید عالیشاه را نزدیک خودش می بیند. عالیشاه که این روزها جایگاه ثابتی هم درترکیب اصلی پرسپولیس پیدا کرده است درهفته های اخیرپشت ضربات کرنرو ایستگاهی هم ایستاده است تا شانس خود را برای رسیدن به نام برترین پاسور افزایش دهد.

دراین میان کاپیتان دوم پرسپولیس روی کمک و گلزنی مهدی عبدی، عیسی آل کثیرو شهریارمغانلو مهاجمان تیمش هم حساب ویژه ای باز کرده است!

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خیز بلند یک پرسپولیسی برای کسب نام بهترین پاسور لیگ بیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز بلند یک پرسپولیسی برای کسب نام بهترین پاسور لیگ بیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید