رقیب احتمالی استقلال و سپاهان حذف شد

به گزارش موسیقی با امیر، تیم فوتبال الاتحاد عربستان پیروز نشد سهمیه حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و بدین ترتیب این تیم حضور در ACL 2022 محروم شد.

رقیب احتمالی استقلال و سپاهان حذف شد

به گزارش گروه ورزشی موسیقی با امیر، الاتحاد فصل قبل توانست با ایستادن در رتبه سوم لیگ حرفه ای عربستان، چهارمین سهمیه حضور در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. از آنجایی که سهمیه عربستان در ACL 2022 سه سهمیه کاملا مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم است، الاتحاد می بایست در مرحله پلی آف حضور پیدا می کرد.

از طرف دیگر و با توجه به اینکه ایران در دوره آینده این رقابت ها سهمیه 2 + 2 دارد، دو تیم استقلال و سپاهان باید در مرحله پلی آف حضور پیدا نمایند و از آنجایی که 11 تیم حاضر در پلی آف برای 4 سهمیه مرحله گروهی کوشش می نمایند، احتمال برخورد الاتحاد با یکی از تیم های سپاهان یا استقلال بسیار زیاد بود.

در همین رابطه عدنان جستینه خبرنگار عربستانی نزدیک به باشگاه الاتحاد در توئیتر خود مدعی شد که مدیران الاتحاد قصد اعتراض به این تصمیم را ندارند و این تیم در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا شرکت نخواهد کرد. طبق اعلام رسانه های عربستانی، تیم فوتبال التعاون جایگزین الاتحاد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رقیب احتمالی استقلال و سپاهان حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب احتمالی استقلال و سپاهان حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید