سجادی:استقلالی ها نگران نباشند،قول می دهم برترین مدیر انتخاب گردد، کوشش کردیم سمیعی بماند اما خودش نخواست

به گزارش موسیقی با امیر، وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که بسیاری از مطالب منتشر شده در فضای مجازی غیرواقعی است، گفت: از طرفداران استقلال و پرسپولیس می خواهم به خادم خود اعتماد و برای دریافت اخبار صحیح به مطالب منتشر شده از سوی وزارت ورزش و جوانان اکتفا نمایند.

سجادی:استقلالی ها نگران نباشند،قول می دهم برترین مدیر انتخاب گردد، کوشش کردیم سمیعی بماند اما خودش نخواست

به گزارش گروه ورزشی موسیقی با امیر، حمید سجادی اضافه نمود: متاسفانه مطالبی که در فضای مجازی منتشر می گردد موجب دل نگرانی طرفداران فوتبال می گردد، آنچه در این روزها می خوانیم شایعاتی است که از واقعیت به دور بوده و من اینجا به علاقه مندان و به هوادارن قول می دهم اگر قرار است اتفاقی بیافتد، برترین باشد و جای نگرانی نیست.

وی ادامه داد: من سید حمید سجادی هستم، عضو تیم ملی دوومیدانی که خدا را شاکرم سال هایی از عمرم را در ورزش طی کردم و با ورزرش و حاشیه های آن آشنا هستم. درس خواندم و در حوزه ورزش تدریس می کنم، مدیریت ورزشی را می دانم و با حاشیه های ورزش و جوانب مختلف آن هم آشنا هستم. به علاقمندان به ورزش این قول را می دهم که با بهره گرفتن از خرد جمعی و در فضایی مطلوب، برای ورزش و اعتلای آن برنامه ریزی خواهیم کرد تا جای هیچ گونه نگرانی وجود نداشته باشد.

سجادی در خصوص تردد بعضی از چهره های ورزشی به وزارت ورزش و جوانان و ملاقات با وی گفت: وزارت ورزش و جوانان، خانه قهرمانان و به ویژه پیشکسوتان است، من بارها گفتم درب اتاق من به روی قهرمانان باز است و همواره از نقطه نظرات قهرمانان و دل سوختگان ورزش بهره خواهم برد. در چند روز گذشته بسیاری از چهره های ورزشی آمدند که خیلی از آنها، هم دوره من در ورزش قهرمانی بودند. مانند افشین پیروانی، حسین رضازاده، بهنام محمودی و چهره های دیگر که این ملاقاتها جنبه محبت آمیز داشته و اگر در همین ملاقاتها نقطه نظرات کارشناسی مطرح گردد حتما از آن بهره خواهیم برد چرا که اعتقاد دارم برای خدمت به ورزش آمده ام و می خواهم گوش شنوا و چشم بیدار ورزش باشم. من اینجا باید ذکر کنم که در همین روزها قرار بود علی پروین و محمد پنجعلی هم به وزارت بیایند تا با هم ملاقات داشته باشیم اما این برنامه به علت تداخل کارها به زمان دیگری موکول شد و همچنان فرایند ملاقاتهای ما با پیشکسوتان ورزشی ادامه دارد.

وی ادامه داد: بدون شک برای تصمیم گیری در ورزش با مشاوران خود صحبت خواهم کرد تا اگر قرار است اتفاقی روی دهد، برترین باشد. من از مردم، علاقمندان به ورزش و طرفداران فوتبال می خواهم به من به اسم وزیر ورزش و جوانان اعتماد نمایند و وزارت ورزش و جوانان را به اسم مرجع رسمی اخبار دنبال نمایند چرا که من بسیاری از شایعات را در فضای مجازی می بینیم و می دانم چه جوی را ایجاد می نماید، نگرانی ها را می بینیم و می دانم چه خبر است و از مردم می خواهم به خادم خود در وزارت ورزش و جوانان اعتماد نمایند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که متاسفانه اخبار درستی در اختیار طرفداران قرار نمی گیرد، گفت: باید اخبار صحیح در اختیار ورزش دوستان قرار بگیرد، من مدعی هستم از خانواده ورزش برخاسته ام و تصمیماتی که می گیرم باید برخاسته از خرد جمعی و معقول باشد. فضا نسبت به گذشته خیلی عوض شده و شرایط مانند سابق نیست.

سجادی در خصوص خداحافظی مدیرعامل پرسپولیس هم گفت: خیلی کوشش کردیم که شرایط حفظ گردد و نظر ما بر این بود اگر شرایط مهیا است جعفر صمیعی بماند، اما نظر خود او این بود که شدنی نیست و باید برود. ما حتی فرصت 48 ساعته را در نظر گرفتیم که هر دو طرف فکر نمایند تا تصمیم درستی گرفته گردد اما زمانی که به این جمع بندی رسیدیم که خود او تمایل به جدایی دارد، دیگر حرفی نزدیم و این مساله رخ داد. پرسپولیس الان سرپرست دارد و در مدت سه ماه باید شرایط خود را روشن کند.

وی در خصوص اینکه از آجرلو به اسم یکی از افراد هیات مدیره یا مدیرعامل استقلال نام برده می گردد، گفت: این هم یکی دیگر از شایعاتی است که در فضای مجازی مطرح می گردد، مرجع خبری ما همانطور که گفتم وزارت ورزش و جوانان است و اگر قرار باشد اتفاقی بیافتد خبرش منتشر می گردد، مابقی مطالبی که شنیده می گردد شایعات بوده و طرفداران به آن توجه ننمایند.

وزیر ورزش و جوانان که برای بازدید از فینال رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی در مجموعه ورزشی آزادی حاضر شده بود، گفت: بعضی رشته های ما پرمدال هستند اما سخت مدال می آورند اما تیراندازی هم پر مدال است و هم مدال آور. سال آینده بازی های آسیایی و سه سال دیگر بازی های المپیک پاریس را پیش رو داریم و چشم امید ما به بعضی فدراسیون ها از جمله فدراسیون تیراندازی است تا برای کسب مدال و صندلی بهتر کوشش مضاعفی را در دستور کار قرار دهند.

سجادی اضافه نمود: خوشبختانه فدراسیون تیراندازی برنامه ریزی مناسبی انجام و حامیان اقتصادی خوبی را جذب نموده است در این رشته محدودیتی برای فعالیت آقایان و بانوان وجود ندارد و در هر سن و سالی می توان در آن فعالیت کرد. طبق گزارش مسئولان فدراسیون تیراندازی، فشنگ رشته اهداف پروازی در کشور فراوری می گردد که این خبر امیدوار نماینده ای است نه به اسم وزیر ورزش بلکه به اسم یک کارشناس ورزشی می گویم که بچه ها ما همواره در خانه یا کشتی می گیرند یا با استفاده از ابزاری شبیه سلاح شمسیربازی می نمایند یا در بازی های خود به تیراندازی مشغول می شوند. اگر ما این حس را با یک فرهنگ سازی درست در مدارس تقویت کنیم و به قول امروزی ها این رشته را ترویج دهیم در سنین کودکی و سپس نوجوانی و بالاتر، می توانیم از این استعداد و علاقه بهره درست ببریم و این در بعضی از رشته های دیگر ما هم دیده می گردد.

سجادی خاطر نشان کرد: ما بازی هایی را داشتیم که دیگران از آن بهره برده و به نام خود ثبت کردند، در قدیم بازی داشتیم به نام وسطی که اکنون در آمریکا به نام داج بال به ثبت رسیده یا زو که به وسیله هندی ها به نام کبدی به دنیا معرفی گردید. ما بیش از یک هزار و 200 بازی بومی و محلی داریم که سنتی هستند و باید با برنامه ریزی آن ها را احیا کرد.

وی ادامه داد: در تیراندازی، تکنولوژی های بسیاری وجود دارد و ساز و کارها و زیرساخت های بسیاری می خواهد این ورزش المپیکی است و باید خودمان را به سمت خودکفایی سوق دهیم تا بیش از پیش در آن پیروز شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سجادی:استقلالی ها نگران نباشند،قول می دهم برترین مدیر انتخاب گردد، کوشش کردیم سمیعی بماند اما خودش نخواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی:استقلالی ها نگران نباشند،قول می دهم برترین مدیر انتخاب گردد، کوشش کردیم سمیعی بماند اما خودش نخواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید