شرکت میکرون به تحریم کنندگان هواوی پیوست ، احتمال فشار به بخش فراوری تراشه غول فناوری چین

به گزارش موسیقی با امیر، شرکت میکرون، یکی از آخرین شرکت های مطرح حوزه فناوری است که به جمع تحریم کنندگان هواوی پیوسته است. این شرکت در حالی همکاری خود را با هواوی قطع می نماید که زمزمه های احتمال احیای شرایط برای هواوی به شرط قراداد تجاری بین ایالات متحده و چین مطرح می گردد.

شرکت میکرون به تحریم کنندگان هواوی پیوست ، احتمال فشار به بخش فراوری تراشه غول فناوری چین

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، احتمالا میکرون آخرین شرکتی است که پس از ممنوعیت تجاری ایالات متحده در خصوص هواوی وارد عمل می گردد.

اگر میکرون را نمی شناسید، جالب است بدانید که میکرون یک شرکت سازنده نیمه رسانای آمریکایی و چندملیتی است، که در زمینه فراوری گیرنده تصویر، تراشه های گرافیک سه بعدی کامپیوتری و انواع حافظه کامپیوتر، حافظه فلش، درایو حالت جامد و ... فعالیت می نماید، اما فعلا مجبور است با غول فناوری چین قطع ارتباط کند تا با خواسته وزارت بازرگانی ایالات متحده هماهنگ باشد.

در بیانیه ای رسمی، میکرون اعلام نمود که به عنوان یک شرکت متعهد بر قوانین ایالات متحده در حوزه کسب و کار بین المللی، موظف است ارتباطات خود را با هواوی متوقف کند. افزون بر این، میکرون برنامه های خود را با شرکای تجاری خود نیز به اشتراک گذاشته یعنی شرکای میکرون نیز قادر به برقراری ارتباط با هواوی نخواهند بود.

منبع: انتخاب

به "شرکت میکرون به تحریم کنندگان هواوی پیوست ، احتمال فشار به بخش فراوری تراشه غول فناوری چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت میکرون به تحریم کنندگان هواوی پیوست ، احتمال فشار به بخش فراوری تراشه غول فناوری چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید