غیر مجاز بودن تورهای گردشگری با عنوان واکسیناسیون کرونا

به گزارش موسیقی با امیر، ایسنا/ وزیر میراث فرهنگی از غیر مجاز بودن تورهای گردشگری با عنوان واکسیناسیون کرونا سخن گفت.

غیر مجاز بودن تورهای گردشگری با عنوان واکسیناسیون کرونا

واکنش وزیر گردشگری به تور واکسن کرونا

هفته گذشته تبلیغی با عکسی از استانبول در فضای مجازی چرخید که موضوع آن برگزاری تور ویژه تزریق واکسن کرونا بود. وزارت بهداشت به این تبلیغ واکنش نشان داد و آن را جعلی دانست. رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت هم گفت که چنین تورهایی وجود ندارد و طبق معمول، سوءاستفاده شیادان از نیاز مردم است.

همچنین رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی که معتقد بود نشانه هایی از فرصت طلبی و سوءاستفاده در تبلیغ این تور دیده می شود، درخواست برخورد قانونی کرد.

دو روز بعد از انتشار گسترده آن تبلیغ، مدیر یک آژانس مسافرتی در استان خوزستان مدعی شد که تبلیغ تور سال گذشته اش، با اضافه شدن عنوان ویژه واکسن کرونا، جعل شده و بعد هم گفت که برای برخورد قانونی با این تخلف، شکایت قضایی کرده است.

حالا علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره تورهای ویژه واکسن کرونا اظهارنظر کرد. او می گوید: هیچ واکسن تأییدشده ای در کشورهای منطقه وجود ندارد. هموطنان این نکته را در نظر داشته باشند آنچه بعنوان واکسن در منطقه وجود دارد، هنوز مرحله تست بالینی را می گذراند و در حال آزمایش روی انسان است. مونسان اضافه می کند: این کار برای هموطنان بسیار خطرناک است و قطعاً با این تورهایی که جان هموطنان را به خطر می اندازند برخورد قضایی لازم خواهد شد.

منبع: همگردی

به "غیر مجاز بودن تورهای گردشگری با عنوان واکسیناسیون کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیر مجاز بودن تورهای گردشگری با عنوان واکسیناسیون کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید