فروش محصولات ایران خودرو دوشنبه هر هفته، عرضه 100 هزار دستگاه خودروی مازاد بر تعهدات تا خاتمه سال

به گزارش موسیقی با امیر، گروه صنعتی ایران خودرو، بر اساس سیاست های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه ها به اجرا می گذارد.

فروش محصولات ایران خودرو دوشنبه هر هفته، عرضه 100 هزار دستگاه خودروی مازاد بر تعهدات تا خاتمه سال

به گزارش گروه اقتصادی موسیقی با امیر، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در این باره گفت: با تحقق برنامه های افزایش تیراژ تولید، تا پایان سال100 هزار دستگاه خودرو بیش تر از تعهدات و در قالب فروش فوق العاده به بازار عرضه خواهیم کرد.

بابک رحمانی افزود: با توجه به برنامه ریزی هایی که از قبل اجرا شده، برنامه فروش این هفته در روز شنبه با فروش فوق العاده محصولات انجام و فروش هفتگی روز های دوشنبه از هفته آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی شرح داد: روز های دوشنبه به صورت ثابت، برنامه فروش در قالب های مختلف فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و همچنین مشارکت در تولید اجرا خواهد شد.

رحمانی از پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید 80 هزار دستگاه خودرو تا پایان سال خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های اجرا شده پس از اصلاح قیمت ها و رویکرد افزایش عرضه، انتظار می رود، بازار خودرو در ماه های پایانی سال، به تعادل برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فروش محصولات ایران خودرو دوشنبه هر هفته، عرضه 100 هزار دستگاه خودروی مازاد بر تعهدات تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش محصولات ایران خودرو دوشنبه هر هفته، عرضه 100 هزار دستگاه خودروی مازاد بر تعهدات تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید