فوت شدگان بیماران مبتلا به کرونا در چه گروه سنی هستند؟

به گزارش موسیقی با امیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیشتر افرادی که در این استان به بیماری کووید 19 مبتلا بوده و فوت شده اند، افراد پرریسک و مبتلا به بیماری های زمینه ای بودند و بیشتر در سن 70 تا 90 سال قرار داشتند.

فوت شدگان بیماران مبتلا به کرونا در چه گروه سنی هستند؟

به گزارش موسیقی با امیر به نقل از ایسنا، دکتر سیداحمد هاشمی در نشست خبری که هفتم اردیبهشت در محل دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار گردید، اظهارکرد: 71 درصد از فوت شدگان مبتلا به ویروس کرونا در این استان بالای 60 سال سن داشتند.

وی با اشاره به این که برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا تخت های بیمارستانی را در نظر گرفته بودیم، اضافه نمود: فقط حدود 30 درصد از تخت های بیمارستانی این استان به علت شیوع ویروس کرونا اشغال شدند.

هاشمی تاکیدکرد: غربالگری از مردم یکی از مهمترین روش هایی بود که پیروز شدیم تا به اوج شیوع بیماری در این استان نرسیم.

وی با اشاره به این که شیوع ویروس کرونا در خراسان شمالی شکلی زیگزاگی داشت، اضافه نمود: اما در حال حاضر در بحث شیوع این ویروس در این استان از آن شیب تند اولیه خارج شده ایم.

این مقام مسئول با تاکید بر این که فعالیت مجدد صنوف موجب نگرانی ما شده است، توضیح داد: نگرانی ما از مردم و خانواده هایی است که موضوع فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند که هم خود و هم جامعه را به خطر می اندازند.

منبع: همشهری آنلاین

به "فوت شدگان بیماران مبتلا به کرونا در چه گروه سنی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت شدگان بیماران مبتلا به کرونا در چه گروه سنی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید