لالیگا، تداوم روزهای سخت کومان در بارسلونا با باخت مقابل اتلتیکومادرید، سقوط آبی واناری ها به رده دهم در شب درخشش سوارس

به گزارش موسیقی با امیر، پس از دو شکست در لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در لالیگا هم نخستین شکست خود را تجربه کرد تا اتلتیکومادرید جایگاهش را در بالای جدول رده بندی مسابقات استحکام ببخشد.

لالیگا، تداوم روزهای سخت کومان در بارسلونا با باخت مقابل اتلتیکومادرید، سقوط آبی واناری ها به رده دهم در شب درخشش سوارس

به گزارش موسیقی با امیر، بارسلونا شنبه شب در چارچوب هفته هشتم لالیگای اسپانیا، در مقابل دیدگان بیش از 60 هزار طرفدار استادیوم واندا متروپولیتانوی مادرید میهمان اتلتیکومادرید بود و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

توماس لمار در دقیقه 23، گل اول روخی بلانکو را روی پاس لوئیس سوارس به ثمر رساند. همکاری این دو بازیکن در دقیقه 44 هم به گل ختم شد. سوارس پس از اینکه توپ را از لمار دریافت کرد، با ترشتگن تک به تک شد و توپ را به تور دروازه شاگردان رونالد کومان چسباند.

بارسلونا که برای چهارمین بازی متوالی از شکست اتلتیکومادرید بازماند، نخستین باخت خود را در فصل 22-2021 لالیگا متحمل شد و به رده دهم جدول مسابقات سقوط کرد. دو شکست پیاپی آبی واناری ها در لیگ قهرمانان اروپا سبب افزایش زمزمه ها مبنی بر برکناری کومان شده بود و این شکست، روزهای سخت مرد هلندی را در بارسلونا تداوم بخشید. اتلتیکومادرید هم با 17 امتیاز و تفاضل گل کمتر از رئال مادرید، به رتبه دوم رسید.

برنامه سایر دیدارهای هفته هشتم لالیگا در زیر آمده است:

یکشنبه - 11 مهر

الچه - سلتاویگو، ساعت 15:30

اسپانیول - رئال مادرید، ساعت 17:45

ختافه - رئال سوسیه داد، ساعت 20

ویارئال - رئال بتیس، ساعت 20

گرانادا - سویا، ساعت 22:30

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لالیگا، تداوم روزهای سخت کومان در بارسلونا با باخت مقابل اتلتیکومادرید، سقوط آبی واناری ها به رده دهم در شب درخشش سوارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، تداوم روزهای سخت کومان در بارسلونا با باخت مقابل اتلتیکومادرید، سقوط آبی واناری ها به رده دهم در شب درخشش سوارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید