فهرست احکام تحقق نیافته وزارت کشور منتشر شد

به گزارش موسیقی با امیر، هشتمین نامه ارسالی مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور خطاب به دولتمردان سیزدهم به وزارت کشور اختصاص یافت.

فهرست احکام تحقق نیافته وزارت کشور منتشر شد

به گزارش گروه سیاسی موسیقی با امیر به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، هشتمین نامه ارسالی دکتر مهرداد بذرپاش به دولتمردان سیزدهم به وزارت کشور اختصاص یافت.

در این نامه، با یادآوری اسناد بالادستی و قوانین لازم الاجرای مرتبط با این وزارتخانه به لیستی از احکام تحقق نیفتاده اشاره شده است و با اعلام اینکه مبنای رسیدگی دیوان محاسبات در حوزه های مالی و رعایت و عملکرد، اسناد و قوانین مذکور است، به وزیر کشور کوشش برای اجرای صحیح سیاست گذاری کلان مالی توصیه شده است.

عملیاتی کردن رویکرد تمرکززدایی و اثربخشی مدیریت اجرایی در مراکز استان ها جهت زمینه سازی، تعادل بخشی، توازن و آمایش سرزمینی از جمله موضوعاتی است که احتیاج به همت بیشتر دارد.

در نامه رئیس کل دیوان محاسبات کشور، بعلاوه، از بعضی پروژه ها نام برده شده است که جهت تحقق اهداف قانونگذار، احتیاج به پیگیری مستمر به وسیله دستگاه های وابسته در وزارت کشور دارند.

ساماندهی بازارها، ارتقای فراوری و توسعه اشتغال پایدار در شهر ها و منطقه ها روستایی، تهیه واگن برای مترو های کلانشهرها، جایگزینی خودرو های فرسوده با خودرو های تازه و اجرای ماده 13 قانون برطرف موانع فراوری در بخش خودرو و ساختمان، از مهمترین پروژه هایی است که در نامه بذرپاش به وحیدی به آن ها اشاره شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فهرست احکام تحقق نیافته وزارت کشور منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست احکام تحقق نیافته وزارت کشور منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید