مایکل فلین: نتیجه انتخابات را دادگاه ها مشخص نمی نمایند

به گزارش موسیقی با امیر، مشاور امنیت ملی سابق دولت آمریکا که به تازگی با عفو رئیس جمهور از زندان آزاد شده است در تجمع طرفداران ترامپ گفت، نتیجه انتخابات را دادگاه ها مشخص نمی نمایند بلکه مردم درباره آن تصمیم می گیرند.

مایکل فلین: نتیجه انتخابات را دادگاه ها مشخص نمی نمایند

به گزارش گروه بین الملل موسیقی با امیر، مایکل فلین مشاور امنیت ملی سابق آمریکا روز شنبه در جمع هواداران رئیس جمهور آمریکا به سخنرانی پرداخت.

به نوشته پایگاه خبری هیل، فلین در جمع معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: اکنون زمان حساسی است. باید دعا کنیم تا حقیقت بر دروغ، عدالت بر نقض قانون و تقلب و صداقت بر فساد پیروز گردد.

مشاور امنیت ملی سابق ترامپ اضافه نمود: نگذارید قامت شما خم گردد. هنوز راستا زیادی در پیش داریم. ما با ایمان و شجاعت می جنگیم.

فلین در ادامه گفت: قرار نیست دادگاه ها درباره اینکه چه کسی رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود تصمیم بگیرند. ما مردم تصمیم می گیریم.

او با تکرار ادعاهای اخیر ترامپ و بعضی جمهوری خواستار گفت: ما فقط می خواهیم اندکی شفافیت از خود نشان دهید. چرا بازشماری آراء انجام نمی گردد؟ چرا امضاهای [رأی دهندگان] آنالیز نمی گردد؟ چرا داخل این دستگاه های [دسته بندی آراء] را آنالیز نمی کنید؟ چرا؟از چه چیزی می ترسید؟ از چه چیزی خود را مخفی می نماید؟

فلین در حالی این اظهارات را در جمع معترضان به نتیجه انتخابات بیان نمود که در سال 2017 به دروغگویی به اف بی آی درباره تعاملات خود با سفیر روسیه در آمریکا در هفته های قبل از روی کار آمدن ترامپ، اعتراف کرد. او از آن موقع کوشش نموده از خود برطرف اتهام کند و گفته دادستان ها حقوق او را نقض کردند و او را برای بیان این اعتراف فریب دادند. با این حال ترامپ اوایل آذرماه با استفاده از اختیارات ریاست جمهوری، فلین را مورد عفو قرار داد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (13 آبان) برگزار گردید. برآوردهای رسانه های آمریکا حاکی است جو بایدن با کسب 306 رأی الکترال در این انتخابات پیروز شده است. ترامپ 232 رأی الکترال به دست آورد اما ترامپ تا به امروز از پذیرفتن شکست در انتخابات امتناع ورزیده و بارها تأکید نموده است که بایدن با تقلب به عنوان پیروز این فرایند معرفی شده است.

دیوان عالی آمریکا روز آدینه دادخواست دادستان ایالت تگزاس برای ابطال نتیجه انتخابات در 4 ایالت کلیدی دیگر را رد نموده بود. این دادخواست مورد حمایت 17 دادستان جمهوریخواه دیگر و همچنین 107 نماینده کنگره آمریکا نیز قرار داشت.

هزاران نفر از هواداران خشمگین رئیس جمهور آمریکا که حکم دیوان عالی این کشور آخرین امیدهای آن ها برای باقی ماندن ترامپ در قدرت را از بین برده، شنبه به خیابان های شهر المپیا، مرکز ایالت واشنگتن و مرکز چند ایالت دیگر آمریکا آمدند تا برخلاف شواهد به آنچه انتخابات سرقت شده می دانند، اعتراض نمایند.

در پی وقوع درگیری های خشن میان هواداران رئیس جمهور آمریکا با مخالفان وی در واشنگتن، چهار نفر در حمله با سلاح سرد زخمی شدند و یک نفر در شهر المپیا در ایالت واشنگتن هدف گلوله نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مایکل فلین: نتیجه انتخابات را دادگاه ها مشخص نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکل فلین: نتیجه انتخابات را دادگاه ها مشخص نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید