نتایج گروه های F و I لیگ قهرمانان آسیا ، کاوازاکی و پاتوم صدرنشین شدند

به گزارش موسیقی با امیر، دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی برگزار گردید و کاوازاکی و پاتوم توانستند در صدر گروه هایشان قرار بگیرند.

نتایج گروه های F و I لیگ قهرمانان آسیا ، کاوازاکی و پاتوم صدرنشین شدند

به گزارش موسیقی با امیر، ملاقاتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه، پنجم تیر) در دو گروه F و I برگزار گردید که نتایج این بازی ها به توضیح زیر است:

گروه F

پاتوم تایلند 4 - 1 کایا فیلیپین

ملاقات تیم های پاتوم تایلند و کایا فیلیپین که از ساعت 14:30 شروع شده بود در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود پاتوم به خاتمه رسید. گل های پاتوم در این بازی را دانگدا و دیاگو (سه بار) به ثمر رساندند. تک گل کایا را هم آنجلس در دقیقه 82 وارد دروازه پاتوم کرد.

ویتل 0 - 1 اولسان هیوندای

ملاقات تیم های ویتل ویتنام و اولسان هیوندای کره جنوبی که از ساعت 18:30 شروع شده بود، در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود اولسان به خاتمه رسید.

با این نتایج پاتوم و اولسان هم امتیاز شدند اما پاتوم به علت تفاضل گل بهتر در رده اول گروه نهاده شد و اولسان در رده دوم. بعلاوه ویتل و کایا به ترتیب در رده سوم و چهارم نهاده شدند.

گروه I

یونایتدسیتی 1 - 1 بیجینگ گوان

ملاقات تیم های یونایتدسیتی فیلیپین و بیجینگ گوان چین که از ساعت 18:30 شروع شده بود، در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به خاتمه رسید. تک گل یونایتد سیتی را استفان شروک در دقیقه 28 و گل بیجینگ را لیانگ شائوون در دقیقه 73 به ثمر رساند.

کاوازاکی 3 - 2 تگو

ملاقات تیم های کاوازاکی ژاپن و تگو کره جنوبی که از ساعت 20:30 شروع شده بود، در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود کاوازاکی به خاتمه رسید. گل های کاوازاکی در این مسابقه را دامیائو (دوبار) و اشمیت به ثمر رساندند. دو گل تگو هم به وسیله هوانگ سون مین و کسینها به ثمر رسید.

با این نتایج، کاوازاکی توانست با سه امتیاز در رده اول قرار بگیرد و یونایتد سیتی، بیجینگ گوان و تگو به ترتیب رده های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نتایج گروه های F و I لیگ قهرمانان آسیا ، کاوازاکی و پاتوم صدرنشین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج گروه های F و I لیگ قهرمانان آسیا ، کاوازاکی و پاتوم صدرنشین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید