هافبک بازی ساز پرسپولیس دربی را از دست داد؟

به گزارش موسیقی با امیر، حضور هافبک تاثیرگذار پرسپولیس که در ملاقات برابر سپاهان مصدوم شد، برای ملاقات مقابل استقلال در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

هافبک بازی ساز پرسپولیس دربی را از دست داد؟

به گزارش گروه ورزشی موسیقی با امیر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تن به تساوی یک - یک مقابل سپاهان در استادیوم نقش دنیا اصفهان رسید که محمدحسین کنعانی زادگان، امید عالیشاه و سیامک نعمتی دچار مصدومیت شدند تا حضور آنها برای ملاقات مقابل استقلال تهران نامشخص باشد.

این بازیکنان پس از سرانجام ملاقات با سپاهان مورد مداوای کادر پزشکی قرار گرفتند تا آسیب دیدگی کنعانی زادگان و نعمتی چندان جدی نباشد اما شرایط برای امید عالیشاه کمی متفاوت است.

هافبک بازی ساز سرخپوشان که در خط حمله این تیم نیز در فصل جاری بازی کرد دچار کشیدگی عضلات شده است تا حضورش در ملاقات مقابل استقلال برای درمان کامل آسیب دیدگی اش خطرناک باشد.

عالیشاه قرار است فردا سه شنبه نیز مورد معاینه پزشکی قرار بگیرد تا امکان حضورش در تمرینات گروهی سرخپوشان مورد آنالیز قرار گیرد. در صورتیکه او نتواند با هم تیمی هایش تمرین کند غایب پرسپولیس در بازی با آبی پوشان پایتخت خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس، ساعت 20:30 آدینه هفته جاری دربی پایتخت را مقابل استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هافبک بازی ساز پرسپولیس دربی را از دست داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک بازی ساز پرسپولیس دربی را از دست داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید