پوتین: اثرات منفی ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی در حال بروز است

به گزارش موسیقی با امیر، رئیس جمهوری روسیه گفت: پیامدهای منفی شیوع ویروس کرونا در اقتصاد جهانی دیگر به خوبی احساس می گردد و با توجه به وابستگی متقابل اقتصاد کشورها به یکدیگر، باید دقیقاً آنالیز گردد که چگونه باید به این مسئله واکنش نشان داد.

پوتین: اثرات منفی ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی در حال بروز است

به گزارش گروه بین الملل موسیقی با امیر به نقل از خبرگزاری نووستی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که پیامدهای منفی شیوع ویروس کرونا در اقتصاد دنیای در حال واضح شدن است.

پوتین امروز (یکشنبه) در نشستی درباره آنالیز شرایط بازارهای دنیای کالاها در رابطه با شیوع بیماری ناشی از ویروس جدید کرونا ویروس، یادآور شد: اکنون دیگر به خوبی معین شده که بازارهای دنیای مالی و کالایی نسبت به این مسئله بسیار حساس عمل می نمایند. ظاهراً ، ما شاهد اتفاقاتی هستیم که با مسئله به اصطلاح کروناویروس در یک مقیاس دنیای ارتباط دارد. درباره تأثیر مستقیم گسترش این ویروس بر اوضاع مالی باید به طور دقیق آنالیز گردد که چگونه باید نسبت به آنچه در این رابطه اتفاق می افتد واکنش نشان می دهیم.

رئیس جمهوری روسیه گفت: بنابراین ، من مایل بودم تا امروز با شما و روسای شرکت های پیشرو در عرصه نفت و گاز جمع شده و مشورت کنیم که چگونه باید به تاثیرات منفی شیوع کروناویروس بر اقتصاد دنیای واکنش نشان دهیم، برای اینکه پیامدهای منفی آن در حال حاضر به خوبی احساس می گردد و و این مسئله با توجه به وابستگی متقابل و به هم پیوستگی اقتصادهای دنیا ، بر کل سیستم روابط مالی ، تقریباً بر همه کشورها، تأثیر می گذارد.

ولادیمیر پوتین تاکید نمود که دولت روسیه تمامی کوشش خود برای مبارزه با ویروس کرونا را انجام می دهد و اوضاع در کشور به طور کلی تحت کنترل کامل واقع شده است.

وی اضافه نمود: همه اقدامات لازم و ضروری برای مقابله با این بیماری خطرناک در روسیه صورت گرفته است و من امیدوارم که آنها مؤثر باشند. و بطور کلی شرایط تحت کنترل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پوتین: اثرات منفی ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی در حال بروز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: اثرات منفی ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی در حال بروز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید