تکواندو

لیگ دسته اول تکواندو پیگیری می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات با حضور شش تیم ولیعصر دشتستان استان بوشهر، زنده یاد محمدرضا بابادی، نیروی زمینی ارتش، هیأت تکواندو استان های تهران، خوزستان و فارس در گروه اول و شش تیم آزمایشگاه آراد البرز،...

27 بهمن 1400

تاریخ رقابت های بین المللی تکواندو به میزبانی ایران تعیین شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا که سال 1398 که با حضور سید محمد پولادگر نایب رئیس آسیا و رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار گشت، فدراسیون تکواندو ایران پیروز شد میزبانی سومین دوره...

26 اردیبهشت 1400

8 تکواندوکار به حضور در تیم ملی زنان ایران ادامه دادند

تهران (پانا) - رقابت های انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو بانوان روز گذشته (شنبه - 18 بهمن ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار و پس از بررسی های اجرا شده از سوی کادر فنی، 8 هوگوپوش در اردو باقی ماندند.

15 اسفند 1399

لیگی که آتش زیر خاکستر اختلافات تکواندو را شعله ور کرد

رقابت های لیگ برتر تکواندو در شرایطی برگزار گردید که بیشتر از جنبه های فنی، آتش زیر خاکستر اختلاف مجموعه مسئولان فدراسیون تکواندو را شعله ور کرد.

15 اسفند 1399

کریمی: مخالف مربیگری مربیان و مسئولان رسمی تیم ملی تکواندو در لیگ هستم، حواشی این همکاری از حُسن های آن بیشتر است

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به حواشی حضور مربیان ملی در تیم های باشگاهی مخالف حضور مربیگری مربیان و مسئولان رسمی فدراسیون تکواندو در لیگ هستم.

24 آذر 1399