آشوبی: صعود استقلال و تراکتور در شرایط عادی بسیار بعید است، پرسپولیس در شرایط سخت هم شاکله خوبی دارد

به گزارش موسیقی با امیر، هافبک پیشین تیم های استقلال و تراکتور، صعود این دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بسیار بعید می داند.

آشوبی: صعود استقلال و تراکتور در شرایط عادی بسیار بعید است، پرسپولیس در شرایط سخت هم شاکله خوبی دارد

فرزاد آشوبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی موسیقی با امیر، درباره شرایط سه نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط فعلی، دورنمای روشنی از پیروزیت احتمالی به ما نمی دهد. البته پرسپولیس بارها نشان داده در شرایط سخت هم شاکله تیمی خوبی دارد و ما را به تکرار نتایج خوب امیدوار می نماید. برای پیروزیت، همه ابزارها مورد احتیاج است و هر چه آرامش تیم در آماده سازی بیشتر باشد، احتمال پیروزیت به همان مقدار بیشتر می گردد.

بازیکنان نو پرسپولیس به زمان احتیاج دارند

وی درخصوص سرانجام کار جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس توضیح داد: درباره مدیریت نمی توان چیزی گفت و فقط امیدوارم تصمیماتی که برای باشگاه گرفته می گردد، به سود پرسپولیس باشد. بازیکنان نو با آگاهی کافی آمده اند و می توانند به پرسپولیس یاری نمایند. آنها به زمان احتیاج دارند تا کیفیت خود را در تیم نوشان تکرار نمایند.

شرایط استقلال جزو عجایب ورزش و فوتبال است

هافبک پیشین استقلال در خصوص شرایط این تیم و غیبت سه آبی پوش در سفر به امارات اعلام کرد: شرایط استقلال قابل درک نیست و جزو عجایب ورزش و فوتبال است. معین نیست تیم با چه شرایطی باید آماده فصل نو گردد و شرایط به جایی رسیده که برای بازیکنان هم قابل تحمل نیست. مسائل فعلی، شرایط استقلال را برای مجیدی نفس گیر نموده و او به مسائل اشاره می نماید، اما هیچ اتفاقی نمی افتد و شرایط به سمت بهبود حرکت نمی نماید. در این باره باید در جریان جزئیات اتفاقات باشید تا صحبت کنید.

نمایندگان ایران با شایستگی صعود کردند، اما دچار مسائل غیرعادی شدند

آشوبی با انتقاد از شرایط کلی پرسپولیس، استقلال و تراکتور به موسیقی با امیر گفت: سه نماینده کشورمان با شایستگی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند، اما پس از آن درگیر مسائلی شدند که در شرایط عادی نباید وجود داشته باشد. هر سه باشگاه نماینده ایران در مسابقات برون مرزی هستند و این بخش فاجعه است.

رقبا اصول استفاده از خریدهای گرانقیمت را رعایت می نمایند

وی درخصوص بازیکنان چند صد میلیارد تومانی الهلال و النصر اسم کرد: این خریدها به رقبا یاری می نماید، اما عاملی معین نماینده نیست. این باشگاه ها، راهکارهای مورد احتیاج و اصولی را برای بردن بیشترین بهره را از این خریدها رعایت می نمایند و کار ما در این شرایط بسیار سخت خواهد بود. به جز پرسپولیس، دو نماینده دیگر کشورمان با این شرایط خیلی فاصله دارند.

صعود استقلال و تراکتور در شرایط عادی بسیار بسیار بعید است

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که کدام نماینده ایران می تواند راهی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گردد، اظهار داشت: پرسپولیس به احتمال زیاد می تواند از یک هشتم نهایی عبور کند و نماینده مقتدر ما باشد. پرسپولیس هم با شرایط فعلی کار سختی دارد، اما ساختار فنی این تیم دچار تغییر آنچنانی نشده و تمرینات در زمان مناسب شروع شده که این موضوع، ما را به پیروزیت امیدوار می نماید. اگر دو تیم دیگر کشورمان پیروز به صعود به دور بعدی شوند، شاهکار نموده اند و کاری را انجام داده اند که در شرایط عادی بسیار بسیار بعید و سخت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آشوبی: صعود استقلال و تراکتور در شرایط عادی بسیار بعید است، پرسپولیس در شرایط سخت هم شاکله خوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوبی: صعود استقلال و تراکتور در شرایط عادی بسیار بعید است، پرسپولیس در شرایط سخت هم شاکله خوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید