جیپ رانگلر روبیکن 4xe هیبریدی مدل 2024 ، زیبایی یک آمریکایی باوقار

به گزارش موسیقی با امیر، جیپ رانگلر یکی از قدیمی ترین، معروف ترین و پرطرفدارترین شاسی بلندهای شاسی مستقل دنیاست. جیپ در سال 2024 مدل هیبریدی این خودرو را همسو با فراگیرشدن روزافزون خودروهای دورگه (هیبرید) به بازار معرفی کرد. اما جیپ رانگلر روبیکن 4xe این زیبای باوقار چه مشخصاتی دارد؟

جیپ رانگلر روبیکن 4xe هیبریدی مدل 2024 ، زیبایی یک آمریکایی باوقار

بیت ران - رضا نوروزی: جیپ رانگلر 4xe Rubicon X مدل 2024 یک شاسی بلند پلاگین هیبریدی است که با قیمت پایه 70 هزار دلار عرضه می گردد و از سطوح امکاناتی مختلفی بهره می برد.

چگونه یک جیپ ساده به برترین خودرو آفرود تبدیل شد؟ دیدن این ویدیوی مجذوب کننده را در کانال یوتیوب موسیقی با امیر پلاس از دست ندهید:
پیشرانه

مسافت قابل پیمایش با پیشرانه الکتریکی رنگلر روبیکن به تنهایی 34 کیلومتر است. این مقدار به وسیله EPA (United States Environmental Protection Agency) یا آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا میزان گیری شده است. موتور الکتریکی جیپ رنگلر 4xe هیبریدی 134 اسب بخار قدرت دارد.

جیپ رانگلر روبیکن 4xe

موتور احتراقی رانگلر روبیکن 4xe نیز، یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است که خروجی مناسبی دارد. این موتور 270 اسب بخار قدرت و 400 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. ترکیب دو پیشرانه احتراقی و الکتریکی روبیکن 4xe به 375 اسب بخار قدرت و 637 نیوتون متر گشتاور در حالت بیشینه می رسد. بعلاوه این خودرو امکان یدک تا وزن 2268 کیلوگرم را دارد.

تاریخچه تصویری جیپ در ایران را در کانال یوتیوب موسیقی با امیر پلاس دیدن کنید:

شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت جیپ رنگلر 4xe هیبریدی در آزمایش های مجله car and driver، زیر 5.3 ثانیه ثبت شده است. این شتاب برای وزن دو و نیم تنی این خودرو عدد بدی نیست و نسبت به مدل 2021 که به 5.5 ثانیه زمان احتیاج داشت، بهبود دارد.

جیپ رانگلر روبیکن 4xe
امکانات

جیپ رانگلر روبیکن 4xe هیبریدی مدل 2024 به امکاناتی چون همانند قفل دیفرانسیل جلو و عقب، صندلی چرم ناپا، گرم کن فرمان، چهار چرخ متحرک اتوماتیک (AWD)، دوربین 360 و چرخ های 17 اینچی با تایر BFGoodrich All-Terrain K02 در سایز 285/70R- 17 مجهز شده است.

جیپ در مدل 2024 با اضافه کردن یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات تفریح استاندارد با سایز 12.3 اینچی، تحول بزرگی در کابین ایجاد نموده است. در مدل های پیشین مانیتورها سایزهای کوچک 5.0 و 7.0 اینچی داشتند. نرم افزار این مانیتور Stellantis/Uconnect، است.

جیپ رانگلر روبیکن 4xe

که رابط کاربری آسانی دارد. از قابلیت های این نمایشگر، امکان اتصال دو تلفن همراه به وسیله بلوتوث به طور همزمان و وجود نقشه های آفلاین مسیرهای خارج از جاده اصلی است. بعلاوه این نمایشگر به Android Auto و Apple CarPlay و دو پورت USB-C برای سرنشینان جلو مجهز است. رانگلر در مجموع به هفت پورت USB که از نوع USB-A و USB-C هستند، مجهز است.

در آزمایش های مجله car and driver، شدت صدای موتور در حالت دریچه گاز کاملا باز (یعنی پدال گاز تا سرانجام فشرده گردد)، 76 دسی بل در کابین و شدت صدا در سرعت ثابت 113 کیلومتر بر ساعت نیز 72 دسی بل میزان گیری شد.

جیپ چینی به ایران آمد فیلم معرفی این محصول را در کانال یوتیوب موسیقی با امیر پلاس دیدن کنید:
قیمت

رانگلر پلاگین با قیمت پایه 52 هزار و 590 دلار قابل سفارش گذاری است. زیرا یکی از به روزرسانی های مدل 2024، تریم نو Sport S 4xe است که با هدف مقرون به صرفه تر شدن محصولات برقی به وسیله جیپ تعریف شد. تیپ روبیکن 4xe X، از سطح تجهیزاتی بالاتری برخوردار است و در نسخه غیرهیبریدی قیمتی در محدوده 60 هزار دلار دارد. اما نسخه پلاگین هیبرید (PHEV)، با رقم پایه 72 هزار و 290 دلار عرضه می گردد که نسخه مورد آنالیز ما با سطح امکانات بالاتر، برچسب قیمتی 79 هزار 390 دلار دارد.

گالری تصاویر:

شرکت سهامی جیپ پارس خودرو رسماً افتتاح شد

شرکت سهامی جیپ پس از 67 سال دوباره احیاء شد / زیر مجموعه نو پارس خودرو

رنو 5 E-Tech الکتریکی با 150 اسب بخار قدرت و پایه نگهدارنده نان باگت معرفی گردید

رالی ساریکامیش در ترکیه: اولین سکوی قهرمانی صابر خسروی در کلاس Rally 3

خودرو بی وای دی شناور 1200 اسب بخاری رونمایی شد

علائم خرابی لاستیک خودرو / خرابی پاشنه آشیل چه نشانه هایی دارد؟

منبع: بیت ران

به "جیپ رانگلر روبیکن 4xe هیبریدی مدل 2024 ، زیبایی یک آمریکایی باوقار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیپ رانگلر روبیکن 4xe هیبریدی مدل 2024 ، زیبایی یک آمریکایی باوقار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید