حسین شریعتمداری: دی جی کالا، اسنپ و امثال آن را از مالکانش بگیرند و به افرادی بدهند که در خدمت نظام باشند!

به گزارش موسیقی با امیر، مدتی قبل حسین شریعتمداری گفت:خوشبختانه قرار است پلتفرم هایی مثل فیلیمو، دیجی کالا،اسنپ و... را از افراد فعلی بگیرند و به افراد دیگری بدهند که در خدمت نظام باشند.

حسین شریعتمداری: دی جی کالا، اسنپ و امثال آن را از مالکانش بگیرند و به افرادی بدهند که در خدمت نظام باشند!

به گزارش خبرگزاری موسیقی با امیر ، حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: امروزه پلتفرم ها (سکوهای مجازی ) تقریباً در سراسر دنیا به بخش جدایی ناپذیری از زندگی مردم تبدیل شده اند. بسیاری از فعالیت های تجاری، خریدهای روزمره، نقل و انتقال درون و بیرون شهری، ارسال بار و کالا، کسب برخی اطلاعات ضروری و تامین ده ها نیاز دیگر مردم از طریق این سکوها تامین می شود.

صحبت های حسین شریعتمداری در کیهان مبنی بر اینکه پلتفرم های خدمت رسان و مدیریت آنها به افراد صاحب صلاحیت و تحت نظارت مستقیم مراکز ذی ربط واگذار شود و مالکیت و مدیریت آنها در اختیار نظام قرار گیرد با واکنش های منفی گسترده ای در شبکه های اجتماعی همراه شد.

مصادره این استارت آپ ها حرف بی معنایی است

در این خصوص محمد کشوری، کارشناس فناوری اطلاعات، در گفت و گو با خبرنگار موسیقی با امیر با اشاره به اینکه صحبت های حسین شریعتمداری ماقبل از نقد هستند؛ گفت: صحبت های ایشان مشخص است که نادرست است و نه با عقل و نه با منطق حکمرانی سازگار است و اجرایی شدن این طرح دور از فکر است چراکه خیلی از سهامداران این استارت آپ ها خصولتی هستند و تافته جدا بافته ای نیستند و شرکت هایی هستند که بخش خصوصی در شراکت با بخش حاکمیتی آن ها را اداره می کند و مصادره آن ها حرف بی معنایی است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

323

منبع: خبرآنلاین

به "حسین شریعتمداری: دی جی کالا، اسنپ و امثال آن را از مالکانش بگیرند و به افرادی بدهند که در خدمت نظام باشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین شریعتمداری: دی جی کالا، اسنپ و امثال آن را از مالکانش بگیرند و به افرادی بدهند که در خدمت نظام باشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید