اخبار و رویدادها

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا که شهری ساحلی و خیره کننده در جنوب غربی ترکیه و در مجاورت کوه های توروس می باشد، به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان علاقمندان به فرهنگ، تاریخ و زیبایی های طبیعی شناخته می گردد. این شهر با برخورداری از حدود 600 کیلومتر خط ساحلی در دریای...

4 اردیبهشت 1403

عوارض زخم بستر و روش های درمان آن چیست؟

زخم بستر بر اثر فشار بر روی نقاط خاصی از پوست و گوشت بدن به وجود می آید و عوارض ناشی از آن با توجه به سن و سلامت بدن افراد فرق دارد. به همین علت ممکن است عوارض زخم بستر در بعضی افراد به صورت شدیدتری بروز کند و به بیماری های جدی تری مثل عفونت تبدیل شود.

2 اردیبهشت 1403

قدرتنمایی گوشی پرچمدار تازه سامسونگ

گوشی تاشدنی تازه گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ با تراشه قدرتمند کوالکام در گیک بنچ رؤیت شد.

1 اردیبهشت 1403

خرید این سدان چینی بیش از 5میلیارد تومان آب می خورد!

قیمت هونگچی H5 ، سدان لوکس و وارداتی گروه بهمن، از طریق این مجموعه در فروردین 1403 افزایش یافت. بهای این خودرو اکنون به بیش از دو میلیارد و 700 میلیون تومان افزایش یافته است. البته برای خرید این سدان لوکس از بازار آزاد، به بیش از پنج میلیارد تومان بودجه نیاز...

28 فروردین 1403

یک خبر خوب و یک خبر بد برای چشم انتظاران آیفون 16

شایعات حاکی از آن است که ظرفیت باتری آیفون 16 پلاس در نسبت با مدل های قبلی آن کاهش خواهد یافت و در مقابل آیفون 16 پلاس در طیف رنگی گسترده تری عرضه خواهد شد.

26 فروردین 1403

انواع کاکتوس بدون تیغ ، معرفی 10 کاکتوس زینتی

آیا انواع کاکتوس بدون تیغ را می شناسید؟! آیا می دانید که در سراسر جهان کاکتوس ها جزء محبوب ترین گیاهان آپارتمانی هستند؟

25 فروردین 1403

لاستیک های این ماشین هم قیمت 4 پژو پارس نو است ، عکس

خانواده سلطان برونئی میلیاردها دلار صرف خرید بیش از 7000 هزار خودروی لوکس نموده اند که بسیاری فقط برای مشتریان خاص ساخته می شوند از جمله یک لامبورگینی استثنایی.

23 فروردین 1403

خنک کردن زمین با استفاده از نمک!

از آنجایی که افزایش سطح دمای زمین دانشمندان را به سراغ کاوش جایگزین های مختلف سوق داده است، دانشمندان آمریکایی اولین آزمایش فناوری مسدودکننده نور خورشید برای مبارزه با گرمایش جهانی را به انجام رساندند.

18 فروردین 1403

این گوشی پرچمدار سامسونگ دیگر بروزرسانی نمی شود!

محبوب ترین گوشی پرچمدار سامسونگ از این پس دیگر قرار نیست هر ماه آپدیت های تازه را دریافت کند. این یعنی رسما در حال بازنشسته شدن است!

15 فروردین 1403

بروز اختلال جهانی در اینستاگرام

اینستاگرام در بسیاری از کشورها از دسترس خارج شد و در بعضی کشورهای دیگر دچار مسئله ای عجیب هم شد.

14 فروردین 1403

بازی تازه آسفالت این سری را برای اولین بار به پلی استیشن می آورد؛ تریلر Asphalt Unite را ببینید

شرکت گیم لافت (Gameloft) اخیرا با انتشار تریلری از بازی Asphalt Legends Unite برای کنسول ها، رایانه های شخصی و موبایل رونمایی کرده است.

11 فروردین 1403

آیا دوباره شاهد بازگشت کارت گرافیک دوگانه خواهیم بود؟

اگر یک کارت گرافیک خوب است، پس قطعا دو کارت گرافیک بهتر هستند، اینطور نیست؟ برای بخش قابل توجهی از تاریخچه کارت های گرافیک، این موضوع صحت داشت، اما امروزه دیگر نمی توانید به سادگی یک کارت گرافیک دیگر را به کامپیوتر خود اضافه کنید و انتظار افزایش نرخ...

8 فروردین 1403

ساندبار 2.1 کاناله در برابر 3.1 و 5.1 کاناله؛ آنالیز تفاوت های کلیدی

خرید یک ساندبار تازه، یکی از آسان ترین راه ها برای ارتقای کیفیت صدا برای سیستم بازی یا تلویزیون شما است. ساندبارها نصب ساده ای دارند، استفاده از آنها آسان است، ظاهری زیبا دارند و به راحتی با بیشتر سیستم های موجود هماهنگ می شوند. اما چگونه می توان ساندبار...

6 فروردین 1403

ضرغامی آمار بازدید از اماکن تاریخی را اعلام کرد

ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، ضرغامی آمار بازدید از اماکن تاریخی را گفت.

5 فروردین 1403

رکوردزنی مازندران و کاهش سفرهای نوروزی

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از کاهش سفرها در شروع تعطیلات نوروز 1403 اطلاع داد و به مسافرانی که قصد سفر به قشم، کیش، هرمز و دیگر جزایر جنوبی را دارند، توصیه کرد با توجه به شرایط نامساعد جوی، پیش از حرکت، شرایط بنادر را آنالیز نمایند.

3 فروردین 1403

قابلیت کاربردی واتساپ دیگر تنها برای کاربران آیفون نیست!

واتساپ یکی از قابلیت های کاربردی را که از مدت ها قبل برای آیفون ارائه شده است، به اندروید اضافه می کند.

1 فروردین 1403

20 بازی آرام بخش که استرس شما را کاهش خواهند داد

زندگی می تواند گاهی اوقات خسته کننده باشد. بین کار، وظایف و تعهدات اجتماعی، به راحتی می توان احساس کرد که سرگرمی خاصی ندارید. در این میان دنیای بازی های ویدیویی اغلب با رقابت شدید و اکشن تنش زا همراه است. با این حال، یک ژانر در حال رشد یک جایگزین لذت بخش...

29 اسفند 1402

اقامتگاه های ارزان برای تور خارجی

می خواهید با کمترین هزینه به سفر خارجی بروید؟ در پی اقامتگاه های مقرون به صرفه قیمت در اروپا هستید؟ اینجا برای تان از انواع اقامتگاه های مقرون به صرفه و رایگان گفته ایم که می توانید در سفرهای خارجی آنها را امتحان کنید.

27 اسفند 1402

تاوان غذارسانی به سگ ها

افزایش جمعیت سگ های ولگرد چه عوارضی برای محیط زیست دارد؟

26 اسفند 1402

سمند سورن پلاس را با کدام موتور خودرو باید خرید؟

با توقف فراوری پژو پارس، ایران خودرو سمند سورن پلاس را برای خریداران جایگزین نموده است. این محصول با دو موتور عرضه می گردد یکی EF7 و دیگری XU7P. کدام مناسب خرید است؟

24 اسفند 1402
تعداد: (1095)