اخبار اقتصادی

راهنمای سفر به آنتالیا

آنتالیا که شهری ساحلی و خیره کننده در جنوب غربی ترکیه و در مجاورت کوه های توروس می باشد، به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان علاقمندان به فرهنگ، تاریخ و زیبایی های طبیعی شناخته می گردد. این شهر با برخورداری از حدود 600 کیلومتر خط ساحلی در دریای...

4 اردیبهشت 1403

خرید این سدان چینی بیش از 5میلیارد تومان آب می خورد!

قیمت هونگچی H5 ، سدان لوکس و وارداتی گروه بهمن، از طریق این مجموعه در فروردین 1403 افزایش یافت. بهای این خودرو اکنون به بیش از دو میلیارد و 700 میلیون تومان افزایش یافته است. البته برای خرید این سدان لوکس از بازار آزاد، به بیش از پنج میلیارد تومان بودجه نیاز...

28 فروردین 1403

لاستیک های این ماشین هم قیمت 4 پژو پارس نو است ، عکس

خانواده سلطان برونئی میلیاردها دلار صرف خرید بیش از 7000 هزار خودروی لوکس نموده اند که بسیاری فقط برای مشتریان خاص ساخته می شوند از جمله یک لامبورگینی استثنایی.

23 فروردین 1403

بازی تازه آسفالت این سری را برای اولین بار به پلی استیشن می آورد؛ تریلر Asphalt Unite را ببینید

شرکت گیم لافت (Gameloft) اخیرا با انتشار تریلری از بازی Asphalt Legends Unite برای کنسول ها، رایانه های شخصی و موبایل رونمایی کرده است.

11 فروردین 1403

آیا دوباره شاهد بازگشت کارت گرافیک دوگانه خواهیم بود؟

اگر یک کارت گرافیک خوب است، پس قطعا دو کارت گرافیک بهتر هستند، اینطور نیست؟ برای بخش قابل توجهی از تاریخچه کارت های گرافیک، این موضوع صحت داشت، اما امروزه دیگر نمی توانید به سادگی یک کارت گرافیک دیگر را به کامپیوتر خود اضافه کنید و انتظار افزایش نرخ...

8 فروردین 1403

ساندبار 2.1 کاناله در برابر 3.1 و 5.1 کاناله؛ آنالیز تفاوت های کلیدی

خرید یک ساندبار تازه، یکی از آسان ترین راه ها برای ارتقای کیفیت صدا برای سیستم بازی یا تلویزیون شما است. ساندبارها نصب ساده ای دارند، استفاده از آنها آسان است، ظاهری زیبا دارند و به راحتی با بیشتر سیستم های موجود هماهنگ می شوند. اما چگونه می توان ساندبار...

6 فروردین 1403

اقامتگاه های ارزان برای تور خارجی

می خواهید با کمترین هزینه به سفر خارجی بروید؟ در پی اقامتگاه های مقرون به صرفه قیمت در اروپا هستید؟ اینجا برای تان از انواع اقامتگاه های مقرون به صرفه و رایگان گفته ایم که می توانید در سفرهای خارجی آنها را امتحان کنید.

27 اسفند 1402

تاوان غذارسانی به سگ ها

افزایش جمعیت سگ های ولگرد چه عوارضی برای محیط زیست دارد؟

26 اسفند 1402

نخستین نمایشگاه موزه ها و اشیا و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب گشایش یافت

ایلنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، نخستین نمایشگاه موزه ها و اشیا و اسناد تاریخی صنعت نفت جنوب گشایش یافت.

20 اسفند 1402

کاشت نهال به وسیله مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز درختکاری

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر نجارزاده در این مراسم که با همراهی اعضای هیات مدیره،اعضای هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی امروز 15 اسفند برگزار گردید،بر اهمیت ترویج سنت حسنه کاشت درخت تاکید نمود.

16 اسفند 1402

افزایش بهای بلیت موزه های پاریس خشم عمومی را در فرانسه برانگیخت

ایسنا/ براساس اخبار بدست رسیده، افزایش بهای بلیت موزه های پاریس خشم عمومی را در فرانسه برانگیخت.

12 اسفند 1402

تمدید و جاری بودن توافق نامه لغو ویزا گروهی بین ایران و روسیه در سال 2024

ایسنا/ براساس خبرهای منتشر گشته، تمدید و جاری بودن توافق نامه لغو ویزا گروهی بین ایران و روسیه در سال 2024 صورت می گیرد.

9 اسفند 1402

هر آنچه باید برای خرید ژاکت و پلیور زنانه در فصل زمستان بدانید

آغاز فصل های سرد سال، زمان بیرون آوردن لباس های گرم از داخل کمد یا چمدان ها است. ممکن است قصد خرید لباس زمستانی جدیدی برای خود داشته باشید و در عین حال فرصت خرید یک ژاکت یا پلیور گرم را هم نداشته باشید. درهرصورت اگر به فکر خرید یک لباس بافت گرم برای خود...

21 بهمن 1402

گرانفروشی بعضی ایرلاین ها ادامه دارد، پروازهای داخلی به ایرلاین های خارجی واگذار می گردد؟

روز گذشته مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برای شرکت های هواپیمایی گرانفروش و متخلف خط و نشان کشید و به آنها هشدار داد در صورتیکه ایرلاین ها در موضوع بلیت همراهی نکنند، لغو مجوز خواهند شد.

18 بهمن 1402

خوراک ناب گردشگر خارجی

اناربیج، میرزاقاسمی، باقلاقاتق، زیتون پرورده، کباب ترش، کته و بسیاری دیگر از غذاهای ناب گیلانی، توانسته خود را به دنیا معرفی کند و این استان را به واسطه غذا به یک منطقه برتر غذایی تبدیل کند.

13 بهمن 1402

گردشگری معنوی می تواند به افراد کمک کند تا عمیق تر از زندگی لذت ببرند

ایرنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، گردشگری معنوی می تواند به افراد کمک کند تا عمیق تر از زندگی لذت ببرند.

8 بهمن 1402

آیا بلیط هواپیما لحظه آخری ارزانتر است؟

بلیط هواپیما لحظه آخری بیشتر روی پروازهای چارتری اعمال می شود. گاهی اوقات برخی از آژانس های هواپیمایی و ایرلاین ها بخشی از صندلی های یک هواپیما را پیش خرید می کنند تا این صندلی ها را به عنوان بلیط چارتر به مشتریان ارائه کنند. این کار باعث می شود که آن ها...

7 بهمن 1402

عبور مترو از جوار مسجد جامع اصفهان مشاور مطالعاتی دارد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، عبور مترو از جوار مسجد جامع اصفهان مشاور مطالعاتی دارد.

26 دی 1402

اجاره موتور در جزیره کیش چه مزایایی دارد؟

با اجاره ماشین یا موتور می توان با خیال راحت و در زمان کوتاه از تمام نقاط جزیره زیبای کیش تماشا کرد. در این بین برای بسیاری از مسافران کیش این سوال مطرح می گردد که در جزیره ماشین اجاره کنیم یا موتور؟

23 دی 1402

تخصیص ارز مبدا برای مسافران خارج از کشور تا عید نوروز برای بعضی کشورها

ایسنا/ براساس گزارش های بدست آمده، تخصیص ارز مبدا برای مسافران خارج از کشور تا عید نوروز برای بعضی کشورها صورت می پذیرد.

20 دی 1402
تعداد: (314)