لاستیک های این ماشین هم قیمت 4 پژو پارس نو است ، عکس

به گزارش موسیقی با امیر، خانواده سلطان برونئی میلیاردها دلار صرف خرید بیش از 7000 هزار خودروی لوکس نموده اند که بسیاری فقط برای مشتریان خاص ساخته می شوند از جمله یک لامبورگینی استثنایی.

لاستیک های این ماشین هم قیمت 4 پژو پارس نو است ، عکس

به گزارش موسیقی با امیر ، لامبورگینی مدل LM002 به خودی خود ماشین خاص و کمیابی است. خودروساز مشهور ایتالیایی بین سال های 1986 تا 1993 فقط 300 خودرو از این مدل فراوری کرد.

لامبورگینی LM002 پیکاپی شاسی بلند بود که یک نمونه خاص از آن با طراحی متفاوت به وسیله سالواتور دیومانته برای سلطان برونئی ساخته شد. طراحی متفاوت لامبورگینی سلطان برونئی چیزی حدود 300 کیلوگرم به وزن خودرو افزوده است که موتور 12 سیلندر لامبورگینی کنتاش وظیفه راه بردنش را به عهده دارد.

حسن البوکیاه سلطان برونئی کمتر از 2000 کیلومتر با این خودرو رانندگی کرد و سپس خودرو به برند پیشتزریدر مدیر سابق بی ام و و فولکس واگن فروخته شد. این خودروی خاص که اکنون در مالکیت شرکت موتیکون است در مجموع کمتر از 10 هزار کیلومتر کارکرد دارد.

نگهداری یک خودروی خاص 35 ساله البته مسائل خاص خود را هم دارد. به گفت فیلیپ لارسن مدیر موتیکون خرید یک لاستیک های این خودرو یکی از آخرین مسائل است چرا که لاستیک این ماشین خاص همانند خودش کمیاب است. آن ها برای خرید تنها مجموعه لاستیکی که پیدا نموده اند باید 54 هزار دلار (حدود 3 میلیارد و 200 میلیون تومان) بپردازند.

برای مقایسه بد نیست بدانیم با در نظر گرفتن قیمت 700 میلیونی پژو پارس، برای خرید لاستیک های این ماشین باید معادل قیمت چهار پژو پارس پول پرداخت.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در موسیقی با امیر مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "لاستیک های این ماشین هم قیمت 4 پژو پارس نو است ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاستیک های این ماشین هم قیمت 4 پژو پارس نو است ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید