بازی تازه آسفالت این سری را برای اولین بار به پلی استیشن می آورد؛ تریلر Asphalt Unite را ببینید

به گزارش موسیقی با امیر، شرکت گیم لافت (Gameloft) اخیرا با انتشار تریلری از بازی Asphalt Legends Unite برای کنسول ها، رایانه های شخصی و موبایل رونمایی کرده است.

بازی تازه آسفالت این سری را برای اولین بار به پلی استیشن می آورد؛ تریلر Asphalt Unite را ببینید

این بازی در واقع بسته ای الحاقی برای بازی رایگان آسفالت 9: لجندز است. آسفالت 9 در حال حاضر برای اندروید، iOS، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. با این حال بسته الحاقی آن ظاهرا قرار است که این سری را برای اولین بار به کنسول های پلی استیشن نیز بیاورد. عرضه آسفالت لجندز یونایت در کنار یک تجربه کراس پلی، با یک موتور گرافیکی ارتقا یافته و جلوه های مدرن شده که برای کنسول طراحی شده است، قرار است تجربه ای مجذوب کننده را در سبک ماشین سواری آرکید ارائه دهد. گیم لافت بیان کرده که ویژگی های اجتماعی و گزینه های شخصی سازی در حال حاضر در دست کار هستند.

در این بازی می توانید با 7 حریف را از هر گوشه جهان در سراسر پلتفرم ها در مسابقات متقابل هیجان انگیز رقابت کنید. شما همچنین می توان با دوستان خود (حداکثر 4 نفر) در مسابقات به صورت اسپلیت اسکرین شرکت کنید. بازیکنان می توانید از بین 250 ماشین مختلف از شرکت هایی نظیر پورشه، لامبورگینی، فراری را انتخاب کرده و در مراحل متنوع با نرخ فریم 120 مسابقه دهند.

در این میان ایگناسیو مارین (Ignacio Marin)، مدیر تولید بازی، گفت:

در راستای دیگر اخبار مرتبط با شرکت سازنده، ظاهرا گیم لافت دوران پرکاری را پشت سر می گذارد. این شرکت در کنار نسخه نو آسفالت، روی Disney Dreamlight Valley کار کرده و همچنین در حال کار روی شبیه ساز زندگی نقش آفرینی با موضوع سیاه چاله ها و اژدهایان است.

بازی Asphalt Legends Unite در 17 ژوئیه (27 تیر) سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ، رایانه های شخصی، اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی تازه آسفالت این سری را برای اولین بار به پلی استیشن می آورد؛ تریلر Asphalt Unite را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تازه آسفالت این سری را برای اولین بار به پلی استیشن می آورد؛ تریلر Asphalt Unite را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید