علم و تکنولوژی

قدرتنمایی گوشی پرچمدار تازه سامسونگ

گوشی تاشدنی تازه گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ با تراشه قدرتمند کوالکام در گیک بنچ رؤیت شد.

1 اردیبهشت 1403

یک خبر خوب و یک خبر بد برای چشم انتظاران آیفون 16

شایعات حاکی از آن است که ظرفیت باتری آیفون 16 پلاس در نسبت با مدل های قبلی آن کاهش خواهد یافت و در مقابل آیفون 16 پلاس در طیف رنگی گسترده تری عرضه خواهد شد.

26 فروردین 1403

5 روش برای افزایش عمر باتری دسته PS5

کنترلر DualSense سونی با ویژگی هایی برای افزایش جذابیت تجربه بازی با پلی استیشن 5 همراه است. اما چیزی که سونی به شما نمی گوید، تاثیر قابل توجه این ویژگی ها بر عمر باتری کنترلر است. خوشبختانه، راه هایی برای افزایش عمر باتری دسته PS5 وجود دارد که در ادامه به آن...

20 فروردین 1403

آموزش حل مشکل عدم اتصال گوشی به وای فای 5 گیگاهرتز

در چند روز اخیر، کاربران زیادی پیام دادند که گوشی سامسونگ آن ها نمی تواند به وای فای 5 گیگاهرتز وصل شود و دنبال علت وصل نشدن گوشی به وای فای هستند.

20 فروردین 1403

خنک کردن زمین با استفاده از نمک!

از آنجایی که افزایش سطح دمای زمین دانشمندان را به سراغ کاوش جایگزین های مختلف سوق داده است، دانشمندان آمریکایی اولین آزمایش فناوری مسدودکننده نور خورشید برای مبارزه با گرمایش جهانی را به انجام رساندند.

18 فروردین 1403

این گوشی پرچمدار سامسونگ دیگر بروزرسانی نمی شود!

محبوب ترین گوشی پرچمدار سامسونگ از این پس دیگر قرار نیست هر ماه آپدیت های تازه را دریافت کند. این یعنی رسما در حال بازنشسته شدن است!

15 فروردین 1403

بازی تازه آسفالت این سری را برای اولین بار به پلی استیشن می آورد؛ تریلر Asphalt Unite را ببینید

شرکت گیم لافت (Gameloft) اخیرا با انتشار تریلری از بازی Asphalt Legends Unite برای کنسول ها، رایانه های شخصی و موبایل رونمایی کرده است.

11 فروردین 1403

آیا دوباره شاهد بازگشت کارت گرافیک دوگانه خواهیم بود؟

اگر یک کارت گرافیک خوب است، پس قطعا دو کارت گرافیک بهتر هستند، اینطور نیست؟ برای بخش قابل توجهی از تاریخچه کارت های گرافیک، این موضوع صحت داشت، اما امروزه دیگر نمی توانید به سادگی یک کارت گرافیک دیگر را به کامپیوتر خود اضافه کنید و انتظار افزایش نرخ...

8 فروردین 1403

ساندبار 2.1 کاناله در برابر 3.1 و 5.1 کاناله؛ آنالیز تفاوت های کلیدی

خرید یک ساندبار تازه، یکی از آسان ترین راه ها برای ارتقای کیفیت صدا برای سیستم بازی یا تلویزیون شما است. ساندبارها نصب ساده ای دارند، استفاده از آنها آسان است، ظاهری زیبا دارند و به راحتی با بیشتر سیستم های موجود هماهنگ می شوند. اما چگونه می توان ساندبار...

6 فروردین 1403

قابلیت کاربردی واتساپ دیگر تنها برای کاربران آیفون نیست!

واتساپ یکی از قابلیت های کاربردی را که از مدت ها قبل برای آیفون ارائه شده است، به اندروید اضافه می کند.

1 فروردین 1403

20 بازی آرام بخش که استرس شما را کاهش خواهند داد

زندگی می تواند گاهی اوقات خسته کننده باشد. بین کار، وظایف و تعهدات اجتماعی، به راحتی می توان احساس کرد که سرگرمی خاصی ندارید. در این میان دنیای بازی های ویدیویی اغلب با رقابت شدید و اکشن تنش زا همراه است. با این حال، یک ژانر در حال رشد یک جایگزین لذت بخش...

29 اسفند 1402

سمند سورن پلاس را با کدام موتور خودرو باید خرید؟

با توقف فراوری پژو پارس، ایران خودرو سمند سورن پلاس را برای خریداران جایگزین نموده است. این محصول با دو موتور عرضه می گردد یکی EF7 و دیگری XU7P. کدام مناسب خرید است؟

24 اسفند 1402

کتاب های تلماسه را با چه ترتیبی بخوانیم؟

باری آرتور سی کلارک، از شناخته شده ترین نویسندگان ژانر علمی-تخیلی، درباره کتاب های تلماسه نوشته فرانک هربرت اینطور گفت: من هیچ چیز را قابل مقایسه با آن نمی دانم، مگر ارباب حلقه ها. البته جی. آر. آر. تالکین اگر این حرف ها را می شنید احتمالا از کوره در می...

20 اسفند 1402

ایستگاه فضایی چین هم میزان 50 زمین فوتبال!، عکس

چین ایستگاه فضایی زمینی خود را که به وسعت 50 زمین فوتبال است، افتتاح کرد. این تاسیسات موسوم به SESRI دارای چهار آزمایشگاه اصلی است که امکان شبیه سازی محیط های مختلف فضایی را فراهم می نماید.

13 اسفند 1402

جیپ رانگلر روبیکن 4xe هیبریدی مدل 2024 ، زیبایی یک آمریکایی باوقار

جیپ رانگلر یکی از قدیمی ترین، معروف ترین و پرطرفدارترین شاسی بلندهای شاسی مستقل دنیاست. جیپ در سال 2024 مدل هیبریدی این خودرو را همسو با فراگیرشدن روزافزون خودروهای دورگه (هیبرید) به بازار معرفی کرد. اما جیپ رانگلر روبیکن 4xe این زیبای باوقار چه مشخصاتی...

11 اسفند 1402

وای فای HaLow چیست و چه کاربردی برای ما دارد؟

اگرچه وای فای نسل 7 که جدیدترین و سریع ترین وای فای است، همه توجه را به خود جلب کرده است، یک فناوری بی سیم در حال ظهور به نام وای فای HaLow آماده است تا چشم انداز اینترنت اشیا (IoT) را متحول کند. در اینجا همه چیز هایی است که باید در مورد این قابلیت بدانید:

6 اسفند 1402

اگر موبایل به آب افتاد آن را داخل برنج بگذاریم یا نه؟ اپل بالاخره پاسخ داد

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی تلفن همراهتان خیس شده یا داخل آب افتاده است اطرافیان توصیه کرده اند که آن را داخل کیسه برنج بگذارید تا آب اضافی از دستگاه خارج شود.

3 اسفند 1402

این موتورسیکلت 616 میلیارد تومان قیمت دارد!، عکس

کمپانی نیمن مارکوس برای محصولات لوکس و خاص خود معروف است؛ این شرکت که در شهر بیرمنگام استان آلاباما واقع شده است این موتور سیکلت خاص را طراحی کرد.

28 بهمن 1402

اپل گوشی مقرون به صرفه می سازد

اپل، آخرین گوشی ارزان خود را در سال 2022 و نسخه قبلی آن را در سال 2020 عرضه نموده بود. اکنون گزارشات نو حاکی از آن است که نوترین سری SE ارزان در 2025 عرضه خواهد شد.

28 بهمن 1402

حسین شریعتمداری: دی جی کالا، اسنپ و امثال آن را از مالکانش بگیرند و به افرادی بدهند که در خدمت نظام باشند!

مدتی قبل حسین شریعتمداری گفت:خوشبختانه قرار است پلتفرم هایی مثل فیلیمو، دیجی کالا،اسنپ و... را از افراد فعلی بگیرند و به افراد دیگری بدهند که در خدمت نظام باشند.

24 بهمن 1402
تعداد: (327)