عکاسی حرفه ای در برترین لوکیشن های تهران

به گزارش موسیقی با امیر، اگر تهرانی هستید حتما با لوکیشن های عکاسی تهران آشنا هستید، اگر هم ساکن تهران نیستید ممکن است تا به حال در سفر هایتان به شهر تهران و یا تصاویر صفحات شبکه های اجتماعی، جاذبه های تهران را دیده باشید. شهر تهران، شهر با قدمتی زیاد و پر جاذبه است. تصاویر و عکس های جاذبه های زیبای تهران همیشه افراد زیادی را در سراسر جهان به خود جذب نموده است. پس بهتر است بیشتر با جاذبه ها و لوکیشن های عکاسی تهران آشنا شوید.

عکاسی حرفه ای در برترین لوکیشن های تهران

سفری به برترین لوکیشن های عکاسی تهران

این روز ها بیشتر افراد می توانند با دوربین های تلفن همراه خود، در هر مکانی که رفتند، تصاویری را ثبت نمایند. البته برخی از افراد هم هستند که به صورت حرفه ای و تخصصی حرفه عکاسی را دنبال می نمایند که با کسب آموزش و مهارت های لازم و حاضر شدن در مکان های خاص عکس برداری و همینطور دوربین عکاسی حرفه ای خود، اقدام به عکس برداری می نمایند. چه عکاس حرفه ای باشید و چه علاقه داشته باشید با تلفن همراه خود عکس های زیبایی بگیرید، احتمالا در پی لوکیشن های عکاسی تهران هستید. شهری که پر از مکان های زیبا و تماشایی است.

حال می خواهیم چندین مکان معروف و مجذوب کننده تهران را برای بازدید و عکاسی به شما معرفی کنید:

لوکیشن های عکاسی تهران | باغ فردوس تهران

زمانی در حال حرکت به سمت شمال خیابان ولیعصر هستید، نرسیده به میدان تجریش در سمت راست شما محوطه ای بسیار زیبا و تماشایی با یک عمارت زیبای قجری به نام باغ فردوس قرار گرفته است. باغ فردوس که موزه سینما هم نام دارد، یک محوطه مجذوب کننده و تماشای است که به دستور محمد شاه قاجار ایجاد شده است. انتهای ورودی این باغ سرسبز یک عمارت زیبا و تاریخی که محل فعلی موزه سینما است، قرار گرفته است. باغ فردوس یکی از لوکیشن های عکاسی تهران است که شما می توانید از گوشه و کنار این مکان عکس های زیبایی بگیرید. علاوه بر این در این مکان کافه های مجذوب کننده و دنجی قرار گرفته است که شما می توانید قرار های محبت آمیز خود را در این کافه ها برگزار کنید.

محله عودلاجان؛ یکی از برترین لوکیشن های عکاسی تهران

محله ای زیبا و پر رمز و راز در بازار تهران! عودلاجان یکی از محله های قدیمی و اصیل در تهران است که فضای بسیار زیبا و خاصی برای عکس برداری است. شما با قدم زدن در کوچه ها و گذر از خانه های عودلاجان می توانید حس و حال زمان قدیم تهران را به خوبی درک کنید. در این محله شما با مکان هایی چون خانه پروین اعتصامی، مدرس، خاندان مستوفی و موتمن الاطبا روبرو خواهید شد. به علاوه یک سفره خانه زیبا و سنتی از روزگاران قدیم در این محله به جای مانده است که شما می توانید در آن غذا میل کنید و یا دقایقی استراحت کنید.

لوکیشن های عکاسی تهران | پله های رنگی ولیعصر

حتما تا بحال پله های رنگی ولیعصر را از نزدیک دیده اید. این پله های زیبا و رنگی حس و حال قشنگ و نشاط آوری به خیابان ولیعصر بخشیده اند و باعث به وجود آمدن یکی از لوکیشن های عکاسی تهران که بسیار پرطرفدار است شده اند. طراحی های جالب و متنوعی بر روی دیوار ها و پله های خیابان ولیعصر، مخصوصا نزدیک به پارک ساعی صورت گرفته است که شما می توانید آنها را پیش زمینه عکس های مجذوب کنندهتان کنید.

موزه زمان

یکی از تماشایی ترین عمارت ها و زیباترین لوکیشن های عکاسی تهران، موزه زمان است. این بنا در زعفرانیه تهران قرار گرفته است و دارای قدمتی 80 ساله است. در معماری این عمارت انواع هنر های سنتی و با اصالت ایرانی شامل گچبری ها و کاشی کاری های خاص به کار رفته است که تبدیل به مکانی مجذوب کننده برای عکس برداری شده است، مخصوصا اگر عکسبرداری تاریخی باشد. علاوه بر این شما می توانید آثار تاریخی زیبای داخل موزه را هم از نزدیک مشاهده کنید.

عمارت سعدآباد

یکی از معروف ترین عمارت های تهران کاخ سعد آباد است. در محوطه این کاخ، عمارت ها و کاخ ها متعددی قرار گرفته است که امروزه بیشترشان به موزه تبدیل شده اند. در کاخ سعدآباد طراحی های خاص و اشرافی مجللی صورت گرفته که باعث شده این کاخ به مجلل ترین عمارت کشور تبدیل گردد. بعلاوه فضا و محوطه سرسبز و بزرگ این کاخ در شمال تهران یکی لوکیشن های عکاسی تهران است که مخصوصا در فصل بهار و پاییز هواداران زیادی دارد. عکاس ها می توانند از نور و روشنایی پنجره های فراوان کاخ سعد آباد به خوبی استفاده نمایند.

لوکیشن های عکاسی تهران | باغ موزه هنر ایرانی

یکی از برترین عمارت ها برای عکاسی باغ موزه ایرانی است. در این عمارت زیبا و تاریخی، انواع صنایع دستی و معماری قرار گرفته است. سبک خاص و طراحی چشم نواز این این باغ موزه بین سایر عمارت ها زبانزد است. بنابراین شما می توانید این عمارت را به عنوان یکی از لوکیشن های عکاسی تهران در نظر بگیرید.

عمارت عین الدوله

یکی از عمارت های زیبا و تاریخی که قدمت طولانی دارد، عمارت عین الدوله است. معماری این عمارت شامل گچ بری ها و نقاشی های زیبا و بعلاوه آینه کاری های خاص است که باعث شده مکانی خاص و مجذوب کننده برای عکاسی باشد. این عمارت زیبا در حوالی خیابان هروی واقع است و یکی از لوکیشن های خاص تهران جهت عکس برداری است.

باب همایون تهران

اگر از علاقمندان به قدم زدن در بازار تهران هستید، حتما از محله باب همایون بازار تماشا کنید. خیابان باب همایون، یک خیابان قدیمی و خاطره انگیز است که با شما قدم زدن در آن به خوبی می توان حس و حال گذشته تهران را داشته باشید. این خیابان پرخاطره محلی مناسب برای عکس برداری است و اگر علاقه دارید به مکانی بروید که هم بتوانید خرید کنید و هم غذاهای خوشمزه بخورید و هم عکس های زیبا بیندازید، حتما سری به این محل بزنید.

لوکیشن های عکاسی تهران | باغ گیاه شناسی ملی ایران

شاید باورتان نگردد ولی در نزدیکی تهران، مکانی است که طبیعت سراسر ایران و جهان در آن به نمایش گذاشته شده است. باغ گیاه شناسی ملی ایران، امروزه تبدیل به یکی از جاذبه های پربازدید تهران شده است. در این باغ وسیع، شما با فضای سبز و منظره های طبیعی ایران، چین، ژاپن، مدیترانه، هیمالیا و … آشنا خواهید شد، بدون این که سفری به دور جهان داشته باشید! اگر وقت و هزینه کافی برای گذران اوقات خود در شهر های دیگر را ندارید، تنها چند ساعت کافیست که به این باغ سری بزنید و در سکوت و آرامش این منطقه عکس های مجذوب کننده و به یادماندنی بگیرید.

میدان مشق تهران

اگر در پی یکی از معروف ترین لوکیشن های عکاسی تهران هستید، به شما میدان مشق را پیشنهاد می کنیم. این محوطه تماشای در قسمت پشت سر در باغ ملی قرار گرفته است که ممکن است شما چندین بار تا به حال از آن گذر نموده باشید. این میدان فضایی زیبا، آرام و دلنشین دارد که شما می توانید با آرامش تمام با دوستان خود در پیاده راه های آن قدم بردارید و عکس های زیبا و مجذوب کننده خلق کنید. زیبایی این مکان بیشتر به این است که درست در محله ای شلوغ و پر ازدحام، این مکان زیبا و آرام فرهنگی و تاریخی واقع شده است.

لوکیشن های عکاسی تهران | خانه فاموری

باور کردنی نیست که در خیابانی شلوغ و پرتردد که بیشتر برای مقاصد تجاری به آن تردد می گردد، عمارتی زیبا و مجلل در آرامش تمام واقع شده باشد. در کوچه پس کوچه های خیابان جمهوری، هنوز هم خانه های قدیمی و طراحی های سنتی وجود دارد که خانه فاموری یکی از معروف ترین آن ها است. این خانه در سال 1387 بازسازی شد و این روز ها تبدیل به کافه مجذوب کننده با محیطی صمیمی شده است. شما می توانید عکس های زیبا و خاطره انگیزی در این خانه با دوستانتان بگیرید.

باغ نگارستان

حوالی خیابان بهارستان یک محوطه زیبا و وسیع وجود دارد که در گذشته باغ بزرگ و خوش آب و هوایی بوده است. این محوطه زیبا باغ نگارستان نام دارد. در عمارت این باغ که به دستور فتحعلی شاه قاجار برای سکونت خانواده سلطنتی ساخته شد، تصاویر و آثار گرانبهایی نگهداری می گردد که شما می توانید از آن ها تماشا کنید و از آن ها عکس برداری کنید. محوطه بزرگ و زیبای این باغ، فضایی خاص و منحصر به فرد برای عکاسی افراد است. باغ نگارستان یکی از لوکیشن های عکاسی تهران است که قدمت زیادی دارد.

لوکیشن های عکاسی تهران | موزه مقدم

موزه مقدم، یک خانه باغ قدیمی به سبک خانه های قجری است که در خیابان امام قرار گرفته است. این خانه متعلق به دکتر مقدم است که امروزه به موزه مقدم تبدیل شده است. این عمارت با اینکه به بزرگی و وسعت عمارت های دیگر نیست، ولی محوطه آن به قدری زیبا و مجذوب کننده است که شما نمی توانید دست از عکس برداری از این مکان بردارید. گوشه و کنار این خانه پر از جاذبه و زیبایی است. مخصوصا باغچه های زیبا و حوضچه های قدیمی و مجذوب کننده آن از لوکیشن های مناسب عکاسی به شمار می روند.

نتیجه گیری

عکاسی هم می تواند یک حرفه تخصصی باشد و هم یک سرگرمی محبت آمیز. شهر تهران پر است از مکان ها و لوکیشن هایی که شما می توانید از آن ها تصاویری زیبا خلق کنید. در این مقاله سعی کردیم شما را با چند تا از معروف ترین این لوکیشن های عکاسی تهران آشنا کنیم تا دیگر نگران فقدان لوکیشن مجذوب کننده در تهران نباشید.

منبع: الی گشت

به "عکاسی حرفه ای در برترین لوکیشن های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسی حرفه ای در برترین لوکیشن های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید