هتل نیلز وان؛ اقامتگاهی در نزدیکی مکان های دیدنی شهر وان

به گزارش موسیقی با امیر، هتل نیلز وان، هتل 4 ستاره خوب در شهر توریستی وان ترکیه است که در منطقه بستان ایچی Bostanici واقع شده و فاصله کمی تا جاهای دیدنی وان دارد.

هتل نیلز وان؛ اقامتگاهی در نزدیکی مکان های دیدنی شهر وان

مهمانانی که برای سرگرمی یا خرید به وان سفر می کنند، برای تجربه اقامت خوش و دل چسب می توانند هتل نیلز وان را رزرو کنند. در این هتل تمام امکانات در نظر گرفته شده از کیفیت مناسب و مطلوب برخوردار هستند و کارکنان خوش برخورد و کاردان برای جلب رضایت مهمانان و تأمین اقامت دل نشین برای آن ها تمام تلاششان را می کنند.

گردشگرانی که برای خرید از مراکز خرید وان به این شهر مرزی و توریستی زیبا سفر می کنند، با اقامت در این هتل به بسکمک از فروشگاه های برند و معروف وان دسترسی آسان در حد چند دقیقه پیاده روی کوتاه دارند. در اطراف هتل رستوران ها، کافه ها، مراکز سرگرمیی و ... فراوان وجود دارند.

بازدید از دریاچه وان نیز به ویژه در فصل بهار و تابستان باارزش و فراموش نشدنی است. بیشتر گردشگران وان را ایرانی ها تشکیل می دهند. در این شهر امکان خرید از برندهای معروف با قیمت های مناسب و انجام سرگرمیات متنوع و هیجان انگیز برای گردشگران مهیا هستند. از این رو، ایرانی ها از شهرهای مختلف ایران به مدت دو یا چند روز به این شهر دوست داشتنی و مجذوب کننده راهی می شوند.

این سفر در کنار اقامت در هتل نیلز وان زیباتر هم می گردد. چراکه مهمانان در خاتمه روز در اتاق های دنج و راحتشان استراحت و برای شروع روز پرهیجان دیگر تجدید انرژی می کنند. بیشتر گردشگران ایرانی که به دفعات زیاد به وان سفر می کنند، تجربه اقامت در هتل The NİLLS HOTEL Van را داشته اند و از خدماتی که دریافت نموده اند، بسیار خوشحال و راضی بوده اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیلز وان

در هتل نیلز وان امکانات و خدمات متنوع جهت آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. بیشتر گردشگران ایرانی برای سفر به وان به جای خرید بلیط هواپیما وان، استفاده از خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند؛ بنابراین، در این هتل می توانند از پارکینگ که مشمول هزینه است، برای پارک خودروهایشان استفاده کنند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و ... است.

پذیرش 24 ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده پاسخ گویی به سؤالات و احتیاجهای مهمانان است. مهمانان می توانند برای درخواست انواع خدمات به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش به زبان های انگلیسی، فارسی، ایرلندی و ترکی مسلط هستند و مهمانان را به برترین شکل هدایت و کمک می کنند. گفتنی است، حیوانات خانگی در این هتل پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل

در هتل نیلز وان انواع اتاق ها با طراحی های گوناگون و مناسب هر احتیاج و سلیقه ای وجود دارند. مهمانان می توانند اتاق مدنظر خود را انتخاب و رزرو کنند. اتاق ها وسیع و دل باز هستند و با اسباب و اثاثیه شیک و باکیفیت چیدمان یافته اند. ترکیب رنگ های زیبا و هماهنگ در طراحی اتاق ها به کار گرفته شده است.

پنجره های بزرگ و تمام قد اتاق ها روشنایی خوبی به فضای اتاق ها می بخشد. منظره اتاق ها را منظره ای از شهر و خیابان تشکیل می دهد. کف اتاق ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش و قابل اطمینان است. مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات داخل اتاق ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها ساعت 14 و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت 10 صبح الی 12 ظهر است.

امکانات اتاق های هتل

داخل تمام واحدهای هتل نیلز وان امکانات اساسی و ضروری رفاهی شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، آباژور، کمد، سرویس بهداشتی خصوصی، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی و ... وجود دارند.

رستوران هتل

در رستوران هتل نیلز وان همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه ای به مهمانان سرو می گردد و شامل انواع خوراکی ها و نوشیدنی های سرد و گرم خوشمزه است. صبحانه مفصل و مقوی هتل با تنوع غذایی بالا روزی پر از نشاط و انرژی برای مهمانان شروع می نماید. بار نوشیدنی هتل نیز انواع نوشیدنی های تازه و خوش طعم با میان وعده های رنگارنگ برای مهمانان آماده و سرو می نماید.

فاصله هتل نیلز وان تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید آیدین پریهان وان: 110 متر

فاصله تا مرکز خرید AVM وان: 500 متر

فاصله تا موزه وان: 4.6 کیلومتر

فاصله تا خانه های قدیمی وان: 5.8 کیلومتر

فاصله تا اسکله ساحلی وان: 5.8 کیلومتر

فاصله تا قلعه وان: 6 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل نیلز وان؛ اقامتگاهی در نزدیکی مکان های دیدنی شهر وان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل نیلز وان؛ اقامتگاهی در نزدیکی مکان های دیدنی شهر وان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید