وان پلاس 13 با یک نمایشگر خاص راهی بازار می گردد

به گزارش موسیقی با امیر، وان پلاس 13 به زودی عرضه می گردد و به همین دلیل حجم خبرهای مربوط به این گوشی چندین برابر شده است. شنیده ها حاکی از آن است که این گوشی ممکن است از فناوری شارژ MagSafe مانند آیفون، باتری حجیم تر و تراشه پرچم دار نسل بعدی کوالکام بهره مند باشد. اما اگر این به روزرسانی ها برای شما مجذوب کننده نیستند، فناوری نمایشگری که وان پلاس قرار است در وان پلاس 13 معرفی کند، بی شک آن را به یک ارتقای قابل توجه تبدیل خواهد نمود.

وان پلاس 13 با یک نمایشگر خاص راهی بازار می گردد

به گزارش وان پلاس در پلتفرم شبکه اجتماعی چینی ویبو، وان پلاس 13 آینده، قابلیتی را در صفحه نمایش خود ارائه خواهد نمود که تا به امروز در هیچ گوشی اندرویدی پرچم داری دیده نشده است: صفحه نمایش این دستگاه قادر خواهد بود در نواحی مختلف نمایشگر به طور همزمان با رفرش ریت های متفاوتی کار کند. به طور مثال، یک قسمت از صفحه نمایش می تواند محتوا را با نرخ 120 هرتز نمایش دهد درحالی که بخش دیگری که متن ایستا را نشان می دهد، می تواند به 10 هرتز کاهش یابد.

این ویژگی برای گوشی های اندرویدی منحصربه فرد است زیرا تا به امروز شاهد چیزی مشابه آن نبوده ایم. اگرچه بیشتر گوشی های پرچم دار اندرویدی نمایشگرهایی با رفرش ریت بالا ارائه می دهند، این نرخ به طور یکسان در کل صفحه نمایش اعمال می گردد. به طور مثال، اگر سامسونگ گلکسی S24 اولترای شما با رفرش ریت 120 هرتز کار می نماید، کل صفحه نمایش با این نرخ به روز رسانی می گردد که باعث مصرف انرژی بیشتری خواهد شد.

با فناوری نو وان پلاس، بخش های مختلف صفحه نمایش می توانند با رفرش ریت های متفاوتی عمل نمایند که این امر به کاهش چشمگیر مصرف انرژی منجر می گردد. این یعنی بهبود کارایی باتری بدون لطمه به عملکرد دستگاه. وان پلاس بعلاوه ادعا می نماید که این فناوری پاسخگویی بهتر و تجربه لمسی بی رقیب در فضای باز را فراهم می آورد.

اگر کنجکاو هستید بدانید این فناوری نو صفحه نمایش چگونه می تواند مفید باشد، یکی از کاربردهای احتمالی آن برای حالت نمایش دوگانه اندروید است. به طور مثال، می توانید در یک نیمه صفحه نمایش ویدیویی را در یوتیوب با رفرش ریت بالا دیدن کنید درحالی که نیمه دیگر صفحه نمایش، برنامه ای برای مطالعه را نمایش می دهد که به رفرش ریت بسیار پایین تری احتیاج دارد.

وان پلاس 13 قرار است اواخر این ماه میلادی در چین عرضه گردد و انتظار می رود عرضه جهانی آن تا سرانجام سال جاری یا اوایل سال آینده صورت گیرد. با توجه به اخبار و شایعات فراوانی که منتشر شده است، به نظر می رسد وان پلاس 13 در مقایسه با مدل قبلی خود، وان پلاس 12، یک جهش قابل ملاحظه را تجربه خواهد نمود.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس 13 با یک نمایشگر خاص راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 13 با یک نمایشگر خاص راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید