قابلیت کاربردی واتساپ دیگر تنها برای کاربران آیفون نیست!

به گزارش موسیقی با امیر، واتساپ یکی از قابلیت های کاربردی را که از مدت ها قبل برای آیفون ارائه شده است، به اندروید اضافه می کند.

قابلیت کاربردی واتساپ دیگر تنها برای کاربران آیفون نیست!

به گزارش خبرگزاری موسیقی با امیر و براساس گزارش زومیت، بنابر گزارش Android Authority، واتساپ تصمیم دارد قابلیت کاربردی تبدیل ویس به متن را به اندروید بیاورد.

قابلیت Voice Message Transcription در اردیبهشت 1402 فقط برای کاربران گوشی آیفون راه اندازی شد. تقریباً یک سال بعد، به نظر می رسد که واتساپ به زودی این ویژگی را به اندروید نیز اضافه می کند.

قابلیت مذکور، پیام های صوتی مبادله شده در چت ها را به پیام متنی تبدیل می کند؛ این متن ها از طریق واتساپ به صورت سرتاسری رمزگذاری شده اند، به این معنی که هیچ کس از جمله خود واتساپ، نمی تواند به پیام های صوتی شما گوش دهد یا محتوای متنی پیام صوتی را ببیند.

به نظر می رسد برای فعال سازی این ویژگی، کاربران باید ابتدا 150 مگابایت داده را دانلود کنند. این ویژگی برای کار کردن به نرم افزار تشخیص گفتار دستگاه شما متکی خواهد بود. به احتمال زیاد برای استفاده از آن باید روی ویس مد نظر چند ثانیه دست را نگه داشت و از گزینه های باز شده، Voice Message Transcription را انتخاب کرد.

ویژگی تازه، نه تنها راحتی بیشتری را برای کاربران فراهم می کند، بلکه گامی مهم در جهت افزایش دسترسی و کارایی است. در عصری که زمان بسیار ارزشمند است، توانایی تبدیل پیام های صوتی به متن، می تواند به کاربران کمک کند تا از پیام های خود به شکلی سریع تر و کارآمدتر استفاده کنند.

ویژگی رونویسی پیام صوتی برای افرادی که ممکن است به دلایل مختلف قادر به گوش دادن به پیام های صوتی نباشند، مثلاً در محیط های شلوغ یا موقعیت هایی که نیاز به سکوت دارند، بسیار مفید است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "قابلیت کاربردی واتساپ دیگر تنها برای کاربران آیفون نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت کاربردی واتساپ دیگر تنها برای کاربران آیفون نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید