اخبار سیاسی

ضرغامی آمار بازدید از اماکن تاریخی را اعلام کرد

ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، ضرغامی آمار بازدید از اماکن تاریخی را گفت.

5 فروردین 1403

کتاب های تلماسه را با چه ترتیبی بخوانیم؟

باری آرتور سی کلارک، از شناخته شده ترین نویسندگان ژانر علمی-تخیلی، درباره کتاب های تلماسه نوشته فرانک هربرت اینطور گفت: من هیچ چیز را قابل مقایسه با آن نمی دانم، مگر ارباب حلقه ها. البته جی. آر. آر. تالکین اگر این حرف ها را می شنید احتمالا از کوره در می...

20 اسفند 1402

کاشت نهال به وسیله مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز درختکاری

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر نجارزاده در این مراسم که با همراهی اعضای هیات مدیره،اعضای هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی امروز 15 اسفند برگزار گردید،بر اهمیت ترویج سنت حسنه کاشت درخت تاکید نمود.

16 اسفند 1402

گرانفروشی بعضی ایرلاین ها ادامه دارد، پروازهای داخلی به ایرلاین های خارجی واگذار می گردد؟

روز گذشته مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برای شرکت های هواپیمایی گرانفروش و متخلف خط و نشان کشید و به آنها هشدار داد در صورتیکه ایرلاین ها در موضوع بلیت همراهی نکنند، لغو مجوز خواهند شد.

18 بهمن 1402

خوراک ناب گردشگر خارجی

اناربیج، میرزاقاسمی، باقلاقاتق، زیتون پرورده، کباب ترش، کته و بسیاری دیگر از غذاهای ناب گیلانی، توانسته خود را به دنیا معرفی کند و این استان را به واسطه غذا به یک منطقه برتر غذایی تبدیل کند.

13 بهمن 1402

پرتاب قدرتمندترین موشک دنیا با چراغ سبز آمریکا، عکس

دیجیاتو نوشت: اسپیس ایکس چراغ سبزی را دریافت نموده است تا موشک فوق بزرگ استارشیپ را برای بار دوم پرتاب کند. آن هم حدودا هفت ماه پس از اولین آزمایش پرواز مداری، که به انفجاری تماشایی در هوا ختم شد.

25 آبان 1402

تکذیب یک نقل قول از رئیسی درباره نحوه مذاکره با آمریکا

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نقل قول منتشر شده در بعضی کانال های خبری از رئیس جمهوری درباره آمادگی ایران برای مذاکره غیرمستقیم با آمریکا در حاشیه اجلاس سازمان ملل را تکذیب کرد.

28 شهریور 1402

پیگیر تغییر نام های بیگانه مجتمع های تجاری بزرگ و برند ها هستیم

به گزارش خبرنگاران ، در این نشست یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی ضمن اشاره به اهمیت موضوع تغییر نام مجتمع های بزرگ تجاری که نام های بیگانه دارند گفت: درخصوص تغییر نام مجتمع های بزرگ تجاری...

28 شهریور 1402

گوشت قرمز مقرون به صرفه می گردد؟

خبرنگاران- قیمت گوشت قرمز نسبت به اواخر مرداد به شکل جزیی کاهش پیدا نموده است. الان که به آخرین روز های شهریور نزدیک می شویم، میانه قیمت گوشت قرمز در سطح کشور به کیلویی 389 هزار تومان رسیده و درمقایسه با یک ماه قبل حدود 1.5 درصد تنزل داشته.

27 شهریور 1402

بازخوانی یک گفت وگو با سحر دولتشاهی ، آن لحظه بازیگری یک بار برایت اتفاق می افتد! ، از جمع و جاهای شلوغ فراری ام!

همواره شاگردی بودم که وقتی سر کلاس انشا می خواندم صدایم می لرزید. برای همین همواره چیزی که بازیگری را برایم مجذوب کننده و راحت می نماید این است که احساس می کنم آنجا دیگر من نیستم. آنجا، جایی است که در آن احساس امنیت می کنم

12 شهریور 1402

این تصویر از زنان ایران موجب شگفتی دیپلمات های خارجی شد

دستیار وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار تصویری نوشت: این تصویر از زنان ایران موجب شگفتی دیپلمات های خارجی شده است.

18 مرداد 1402

افتتاح ایستگاه متروی تختی به کجا رسید؟

آخرین ایستگاه منتهی الیه جنوب شرقی خط 7 متروی تهران یعنی ایستگاه استادیوم تختی نزدیک به سه سال است که بلاتکلیف مانده، ایستگاهی که به گفته مجری این خط کارهای مربوط به حفاری آن تمام شده و فقط معطل توافق وزارت ورزش و جوانان است. .

7 مرداد 1402

افشاگری بوسکتس در خصوص انتقال مسی به اینتر میامی

سرخیو بوسکتس که به تازگی از جمع آبی واناری ها خارج شده و با عقد قرارداد رسمی به اینترمیامی پیوسته است در مصاحبه ای ابعاد تازه ای از انتقال فوق ستاره آرژانتینی به این تیم را فاش کرد.

4 مرداد 1402

حمایت تسهیلاتی از سرمایه گذاران طرحهای گردشگری ادامه دارد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حمایت تسهیلاتی از سرمایه گذاران طرحهای گردشگری ادامه دارد.

3 مرداد 1402

کارگران 10 میلیون تومان از مخارج عقب هستند؟

مشکل کارگر امروز این نیست که دولت کالابرگ بدهد یا نه؛ مشکل، فاصله دستمزد و خط فقر است که سال به سال عمیق تر شده و امسال به بیشترین میزان رسیده؛ بنابراین اگر دولت واقعاً می خواهد این شکاف را پر کند، اول باید ماده 41 قانون کار اجرا و دستمزد براساس قانون ترمیم...

12 تیر 1402

نگاهی به شرایط بازسازی بازار قدیمی کبودرآهنگ

ایسنا/ این خبر پیرامون نگاهی به شرایط بازسازی بازار قدیمی کبودرآهنگ برای شما نوشته شده است.

1 تیر 1402

حدس بنزدید؛ لوگوی کیا چقدر تغییر نموده؟، عکس

لوگوی بعضی خودروسازان در چند سال اخیر به علت تناسب با سیاست های نو و یا ایجاد تنوع، تغییر نموده است.

18 خرداد 1402

جریان ترجمه و انتشار کتاب نویسندگان ایرانی در ارمنستان تقویت می گردد

آرسن آواکیان، سفیر کشور ارمنستان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره تجربه حضور در سی وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: در بازدیدی که از نمایشگاه کتاب تهران داشتم به نظرم فعالیت های بزرگی که در ایران در زمینه نشر کتاب انجام می گردد، تاثیرگذار و...

8 خرداد 1402

اجاره خودرو برای سفر

اجاره ماشین برای سفر یک راه عالی برای کشف یک مقصد نو است. چه در حال برنامه ریزی یک سفر جاده ای باشید و چه فقط به راهی برای رفت و آمد در طول تعطیلات خود احتیاج دارید، اجاره ماشین مزایای زیادی دارد. در این مقاله، مزایای اجاره ماشین برای سفر و اینکه چرا ممکن...

1 خرداد 1402

مخالفت دولت با واگذاری سهام 3 شرکت بزرگ به جاماندگان سهام عدالت ، تخصیص سهام به جاماندگان چه زمانی انجام خواهد شد؟

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که برای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ابتدا باید تامین اعتبار سهام ارزنده وجود داشته باشد گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری با تخصیص سهام شرکت های مس، فولاد و پتروشیمی خلیج فارس مخالفت نموده است.

16 اردیبهشت 1402
تعداد: (218)