افشاگری بوسکتس در خصوص انتقال مسی به اینتر میامی

به گزارش موسیقی با امیر، سرخیو بوسکتس که به تازگی از جمع آبی واناری ها خارج شده و با عقد قرارداد رسمی به اینترمیامی پیوسته است در مصاحبه ای ابعاد تازه ای از انتقال فوق ستاره آرژانتینی به این تیم را فاش کرد.

افشاگری بوسکتس در خصوص انتقال مسی به اینتر میامی

او گفت: لئو در روزهایی که به اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن نزدیک می شد دچار ابهاماتی بود و برای همین با هم در این خصوص صحبت می کردیم. در شرایطی که پیشنهادت سودآوری از عربستان به لئو شده بود او برای ماندن در اروپا دچار تردید شده بود و می خواست تغییری ایجاد کند.

وی با تاکید بر این که به علت دوستی که با هم داشتند در این خصوص صحبت نموده و مشورت می کردند، گفت: این تردید در من بیشتر بود و می دانستم که باید اروپا را ترک کنم. بعد از جدایی از کاتالان ها هدفم سفر به آمریکا بود و شناخت خوبی نسبت به برنامه ها و سیاست های دیوید بکام در اینترمیامی داشتم و پروژه او را به خوبی درک می کردم. استقبال خوب همراه با حس دوست داشتن همان چیزی بود که ما بعد از ترک بارسلونا و پیوستن به اینترمیامی تجربه کردیم، از سویی دیگر ما اینجا دور هم جمع شدیم و بازی کردن با هم تیمی های سابق خیلی لذت بخش است.

بوسکتس در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش مسی در این تیم اشاره نمود و گفت: اینترمیامی در چارچوب رقابت های لیگز کاپ میزبان کروز آزول بود، این اولین بازی لئو در تیم تازه بود و او پیروز شد در لحظات پایانی با سوپرگل خود پیروزی 2 بر یک میامی را رقم بزند.

لازم به ذکر است با پیوستن جوردی آلبا به لیونل مسی و سرخیو بوسکتس در جنوب فلوریدا، یک بارسایی دیگر پیراهن اینترمیامی را پوشید اما از صحبت های بوسکتس می توان این پیش بینی را کرد که در روزهای آینده تعداد هم تیمی های قدیمی بیشتر از این ها خواهد شد. از این باشگاه آمریکایی خبر می رسد مسئولان این تیم در پی چند بازیکن دیگر از جمله لوئیس سوارز هستند که در حال حاضر در گرمیو برزیل توپ می زند.

منبع: فرارو

به "افشاگری بوسکتس در خصوص انتقال مسی به اینتر میامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری بوسکتس در خصوص انتقال مسی به اینتر میامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید