دلیل ترک جام جهانی از طریق بازیکن انگلیس؛درگیری شدید با مربی

به گزارش موسیقی با امیر، طبن وایت، مدافع آرسنال، به دلیل درگیری با استیو هالند اردوی تیم ملی انگلیس در دوحه را ترک کرد.

دلیل ترک جام جهانی از طریق بازیکن انگلیس؛درگیری شدید با مربی

به گزارش موسیقی با امیر، بن وایت هفته گذشته اردوی تیم ملی انگلیس در قطر را ترک کرد تا گزینه های گرت ساوت گیت در خط دفاعی محدودتر شود.

اتحادیه فوتبال انگلیس در توضیح علت جدایی این بازیکن از اردوی تیم ملی این کشور در جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد که دلایل شخصی باعث شده است که او وادار به ترک دوحه شود.

این بازیکن 25 ساله در هیچ یک از سه دیدار سه شیرها در مرحله گروهی برابر ایران، آمریکا و ولز شرکت نکرده بود و در بازی برابر سنگال در مرحله یک هشتم نیز غایب بود.

حالا دیلی استار خبر داده که وایت از شرایط اردوی تیم ملی کشورش راضی نبود و نتوانست رابطه خوبی با سایر هم تیمی هایش برقرار کند و در نهایت نیز با هالند درگیر شده است.

گفته می شود که این دو نفر درگیری لفظی شدیدی در نشست فنی این تیم پیش از تساوی 0-0 برابر تیم ملی آمریکا داشتند و یکی از دلایل آن عدم آگاهی کافی این بازیکن از رقبای آمریکایی بوده است.

این درگیری تا جایی پیش رفته است که در نهایت وایت تصمیم گرفت اردوی تیم ملی انگلیس را ترک کند و شانس بازی در جام جهانی 2022 قطر را از دست بدهد.

این در حالی است که او در اردوی آرسنال در دوبی نیز حضور ندارد و به نظر می رسد که میکل آرتتا تصمیم گرفته مدتی به این بازیکن فرصت بدهد تا بار دیگر به شرایط عادی برشود.

  • پای برزیل در کفش تیم کی روش | مدعی جام جهانی جانشین ایران شد
منبع: همشهری آنلاین

به "دلیل ترک جام جهانی از طریق بازیکن انگلیس؛درگیری شدید با مربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل ترک جام جهانی از طریق بازیکن انگلیس؛درگیری شدید با مربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید