عجیب ترین آی فون تاریخ در راه است

به گزارش موسیقی با امیر، یک منبع مطلع در حوزه تامین بیان کرد که گوشی تاشوی اپل با ظاهری عجیب که از مدت ها قبل در دست طراحی و اجراست، بعید است زودتر از سال 2024 به بازار عرضه گردد، اما آمدن این گوشی تحولی بزرگ در حوزه تکنولوژی به ویژه فراوری گوشی های تاشو ایجاد خواهد نمود.

عجیب ترین آی فون تاریخ در راه است

به گزارش سیتنا، از زمانی که کمپانی گوگل با عرضه پیکسل فولد به بازار سال 2023 را آغاز کرد، اپل، تنها غایب بزرگ بازار گوشی های تاشو به شمار میرود. به همین دلیل خبرگزاری دیجی تایمز مدعی شد گوگل با برنامه ریزی بزرگ در این زمینه، در نظر دارد فراوری تبلت تاشو را در دستور کار قرار دهد و احتمالا این دستگاه در مراسم I/ O 2024 رونمایی خواهد شد.

با اعلام این خبر از سوی دیجی تایمز، اپل نیز به تقلید از گوگل و برای عقب نیفتادن از این کمپانی در بازار رقابت، فراوری تبلت تاشو را در برنامه های خود قرار داده، اما فعلا جزئیات دیگری در این زمینه اعلام نشده است. این نشریه عنوان نمود اگرچه اپل سال هاست کار روی آی فون تاشو را آغاز نموده، اما هیچ یک از مدل های آزمایشی وارد فراوری انبوه نشده اند. این نشریه مدعی شد آخرین اتود اپل از این مدل گوشی با طراحی خاص، عجیب و منحصربه فرد مراحل آخر را پشت سر می گذارد و احتمالا رونمایی از عجیب ترین آی فون تاریخ با امکان تاشدن به سال 2024 موکول خواهد شد.

منبع: فرارو

به "عجیب ترین آی فون تاریخ در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین آی فون تاریخ در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید