عظیمی: لیگی با نشاط برگزار می کنیم که خروجی آن، یک تیم ملی قدرتمند باشد

به گزارش موسیقی با امیر، رئیس سازمان لیگ والیبال گفت: نخستین کاری که در دستور کار خودم دارم، کوشش برای برگزاری لیگی با نشاط در فصل آینده است که خروجی آن، یک تیم ملی قوی باشد.

عظیمی: لیگی با نشاط برگزار می کنیم که خروجی آن، یک تیم ملی قدرتمند باشد

به گزارش موسیقی با امیر، در جلسه ای که روز یکشنبه با حضور مسئولان فدراسیون والیبال و سرمربیان تیم های لیگ رجحان برگزار گردید، لیگ برتر فصل 99-1398 به طور کامل تعطیل اعلام شد و همچنین منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ نیز از سمت خود استعفا داد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال نیز که به نظر می رسد در دوران دوم حضورش در فدراسیون، مدل جدیدی برای مدیریت دارد، شهرام عظیمی را به عنوان سرپرست جدید سازمان لیگ معرفی کرد. عظیمی معاونت دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان را در اختیار داشت و مدتی هم به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت نموده بود.

عظیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی موسیقی با امیر گفت: من مثل یک سرباز در حوزه ورزش فعالیت می کنم و هر جا که لازم باشد و کمکی از دستم بر بیاید، انجام خواهم داد.

وی ادامه داد: من لیگ گذشته را تعقیب می کردم و نخستین کاری که در دستور کار خودم دارم، کوشش برای برگزاری لیگی با نشاط در فصل آینده است که خروجی آن، یک تیم ملی قوی باشد.

سرپرست جدید سازمان لیگ گفت: مشغول آنالیز موضوعات مختلف لیگ هستیم تا برای سال آینده، برنامه ریزی کامل و خوبی انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عظیمی: لیگی با نشاط برگزار می کنیم که خروجی آن، یک تیم ملی قدرتمند باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عظیمی: لیگی با نشاط برگزار می کنیم که خروجی آن، یک تیم ملی قدرتمند باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید