فروش محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس به 40 کشور جهان

به گزارش موسیقی با امیر؛ مهدی صفاری نیا امروز در افتتاحیه رویداد اینوتکس 2023 گفت: فرصت هایی که طی 4 روز برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2023 وجود دارد، فرصت اشتغال، تجربه و فرصت آشنایی و همکاری و شبکه سازی را فراهم می نماید.

فروش محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس به 40 کشور جهان

وی اضافه کرد: از دیگر فرصت های ایجاد شده در این نمایشگاه، معرفی محصولات و خدمات فناورانه به بازارهای داخلی و یافتن شرکا برای همکاری های بین المللی است.

صفاری نیا گفت: برگزاری سالانه این رویداد به توسعه کمی و کیفی اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور یاری می نماید.

وی ادامه داد: از ویژگی های تازه اینوتکس 2023، رونمایی از رویدادی تازه در حوزه تأمین مالی تحت عنوان فینوتکس است.

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: مؤسس و متولی رویداد اینوتکس، پارک فناوری پردیس بوده است. این پارک تبدیل به یک منطقه نوآوری با اکوسیستم کامل در ابعاد بین المللی شده است.

صفاری نیا گفت: در پارک پردیس صدها هزار شرکت فناوری ایرانی و خارجی با بیش از 9 هزار متخصص و ابعاد عملیاتی 100 هزار هکتار وجود دارند که با اضافه شدن شهرک مسکونی نخبگانی یک ابعاد تازه از نوآوری تشکیل شده است.

وی توضیح داد: پارک فناوری پردیس دارای شبکه بین المللی در ده ها سازمان است و محصولات پارک پردیس در 40 کشور جهان عرضه شده و به فروش می رسد.

صفاری نیا گفت: در آینده ما باید به مساحت 500 هکتار برسیم تا هلدینگ های تازه در حوزه دانش بنیان ها، کمپ های اختصاصی خود را در این منطقه نوآوری استقرار می نمایند.

وی اظهار داشت: امیدواریم سهم عمده ای از اقتصاد دانش بنیان در این منطقه نوآوری رقم خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فروش محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس به 40 کشور جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس به 40 کشور جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید