هتل دابل تری بای هیلتون داون تاون؛ اقامتگاهی معروف، شیک و پنج ستاره در شهر دوحه قطر

به گزارش موسیقی با امیر، هتل دابل تری بای هیلتون داون تاون از هتل های شیک و پنج ستاره در شهر دوحه قطر است که در بالای فهرست هتل های تماشاچیان جام جهانی قطر واقع شده است. اینجا یکی از هتل های دوحه است که از انتخابش پشیمان نخواهید شد و اقامتی بی نظیر و به یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

هتل دابل تری بای هیلتون داون تاون؛ اقامتگاهی معروف، شیک و پنج ستاره در شهر دوحه قطر

همان طور که می دانید این روزها در همه جا صحبت از تور جام جهانی قطر است؛ بنابراین انتخاب هتلی مناسب و خوب از ارکان اصلی سفر به شهر دوحه است. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین المللی دوحه است که 10 کیلومتر مسافت دارد و برای دسترسی به این فرودگاه شاتل فرودگاهی دایر شده است و برای بهره مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

بعلاوه هتل زیبای DoubleTree by Hilton Doha Downtown در موقعیت جغرافیایی بسیار عالی در شهر دوحه واقع شده است و تا کلاب ورزش های عربی حدوداً 2.9 کیلومتر فاصله وجود دارد، علاوه بر آن، فاصله این هتل تا کاخ دیوان امیری رویال حدوداً 3.7 کیلومتر و تا استادیوم جاسم ابن حمد نیز 5.3 کیلومتر است.

علاوه بر این ها جاهای دیدنی دوحه وجود دارند که بازدید از این جاذبه ها را نباید از دست دهید. برخی از این جاهای دیدنی و تاریخی عبارت اند از تپه های ماسه ای، کورنیش دوحه، موزه هنر اسلامی دوحه، موزه های مشیرب، موزه توهم دوحه، قلعه زکریت و غیره.

امکانات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون دوحه

از امکانات عمومی در این هتل می توان به پارکینگ اختصاصی اشاره نمود تا مسافرانی که خودرو کرایه نموده اند، خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. بعلاوه اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است تا از این طریق با خانواده تان در ایران در ارتباط باشید. بخش پذیرش در لابی هتل دایر بوده و به صورت 24 ساعته فعالیت دارند و در فراهم شدن اقامتی به یادماندنی کوشش می نمایند. علاوه بر آن، خدمات باربری نیز در این هتل وجود دارد و مسافران را تا اتاقشان هدایت می نمایند.

برای آن دسته از میهمانانی که به پول رایج قطر احتیاج داشته باشند، به راحتی می توانند به بخش صرافی در لابی مراجعه نموده و نسبت به تبدیل ارز اقدام نمایند. ممکن است در میان مسافران این هتل برخی ها از طریق ویلچر حرکت نمایند که در این صورت برای این مسافران امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است و رفت وآمدشان به طبقات مختلف و امکانات رایج در داخل اتاق های هتل DoubleTree by Hilton Doha Downtown بسیار مناسب هستند.

در لابی نیز سالن زیبایی و آرایشی دایر نموده اند و انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی ارائه می دهند. امکاناتی نظیر خشک شویی، لباسشویی، اتوکشی و اتاق چمدان در لابی ارائه می گردد. در مرکز بیزنیس نیز امکاناتی برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس فراهم شده و امکانات مجهز و به روز جهان ارائه می شوند تا مسافرانی که به قصد کار و تجارت راهی شهر دوحه می شوند، به راحتی جلساتشان را برگزار نموده و در صورت احتیاج از خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز بهره مند شوند.

امکانات تفریحی هتل

امکانات تفریحی ارائه شده در هتل دابل تری بای هیلتون بقدری زیاد است که در هنگام اقامتتان متوجه گذر زمان نخواهید شد، یکی از امکانات این هتل باشگاه بدن سازی مجهز است که این بخش مژده ای برای ورزش دوستان است، بعلاوه کسانی که به فکر تناسب اندام خود هستند، فکری ایده آل به شمار می رود. یکی دیگر از تفریحات این هتل زیبا استخر شنای روباز است که در طول سال دایر بوده و مسافران می توانند در هر ساعت که دوست داشته باشند در این استخر شنا نموده و لذت ببرند. در کنار استخر نیز صندلی های آفتاب گیری تعبیه شده اند تا برای مدت کوتاهی هم که شده به استراحت سپری نمایند. در هتل DoubleTree by Hilton Doha Downtown برای بچه ها اتاق بازی سرپوشیده وجود دارد تا ساعت ها در این بخش سرگرم شوند و بزرگ سالان نیز با خیال راحت به گشت وگذار و دیدنی بازی های جام جهانی بپردازند. بعلاوه برای بچه ها کوچک تر نیز خدماتی نظیر نگهداری از آن ها وجود دارد، البته باید بابت این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. مرکز اسپا شامل انواع خدمات مربوط به سلامتی، سونا و ماساژ بوده که با هزینه مجزا انجام می گیرند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن ها

انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت اند از سوئیت کینگ یک خوابه، سوئیت توئین یک خوابه، سوئیت توئین یک خوابه پریمیوم، سوئیت دوخوابه دلوکس، سوئیت دوخوابه پریمیوم گرند. تمامی واحدهای اقامتی در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. بعلاوه در داخل واحدهای اقامتی می توانید از خدماتی نظیر فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه های کابلی، میز غذاخوری، گاوصندوق و حمام اختصاصی مجهز بهره مند شوید. در داخل واحدهای اقامتی این هتل آشپزخانه وجود دارد که در این قسمت امکاناتی مانند میز غذاخوری، کتری برقی، توستر، اجاق گاز، ماشین ظرف شویی، ماشین لباسشویی، مایکرویو، یخچال وجود دارند. برخی از اتاق های هتل DoubleTree by Hilton Doha Downtown بالکن داشته و منظره بسیار دلربایی از شهر را می توانید در هر ساعتی از شبانه روز دیدن کنید.

رستوران هتل

رستورانی در هتل دابل تری بای هیلتون دایر شده است و در این رستوران وعده صبحانه به صورت سلف سرویس به طور روزانه سرو می گردد. بعلاوه در صورت تمایل می توانید با رستوران های مقرون به صرفه دوحه آشنا شوید و برای سرو غذا در وعده های ناهار و شام نیز به این رستوران ها سر بزنید.

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک نیو سالاتا: 1.1 کیلومتر

فاصله تا قلعه دوحه: 1.4 کیلومتر

فاصله تا کاخ دیوان امیری رویال: 2.6 کیلومتر

فاصله تا موزه ملی قطر: 4.1 کیلومتر

فاصله تا استادیوم الثمامه: 8 کیلومتر

فاصله تا استادیوم خلیفه: 8 کیلومتر

فاصله تا برج های بمقرون به صرفه: 19 کیلومتر

فاصله تا استادیوم احمدبن علی: 22 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل دابل تری بای هیلتون داون تاون؛ اقامتگاهی معروف، شیک و پنج ستاره در شهر دوحه قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دابل تری بای هیلتون داون تاون؛ اقامتگاهی معروف، شیک و پنج ستاره در شهر دوحه قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید