چگونه مقرون به صرفه به مالدیو سفر کنیم؟ ، تفریحات رایگان در مالدیو

به گزارش موسیقی با امیر، وقتی مالدیو نام خود را به عنوان یکی از لوکسترین مقاصد گردشگری در آسیا به ثبت رسانده است تیتر چگونه مقرون به صرفه به مالدیو سفر کنیم؟ کمی عجیب به نظر می رسد! مگر می توان با وجود هتل های لوکس 5 ستاره که خدماتی مشابه اقامتگاه های سلطنتی را ارائه می دهند مقرون به صرفه به مالدیو سفر کرد؟ از آنجا که همواره راهکارهایی برای دور زدن قیمت ها وجود دارد پاسخ مثبت است. این راهکارها کدام ها هستند؟ در ادامه می خوانیم.

چگونه مقرون به صرفه به مالدیو سفر کنیم؟ ، تفریحات رایگان در مالدیو

بدون اقامت در هتل های لوکس و رزرو پروازهای کلاس بیزینس یا فرست هم می توان را رزرو نموده و حسابی خوش گذراند. فقط کافیست که بدانید چه زمانی را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب نموده و در کدام هتل اقامت داشته باشید. درست که مالدیو به عنوان مقصدی لوکس شناخته می گردد اما سفر به این جزیره زیبا چندان هم دور از دسترس نیست.

رزرو بلیط هواپیما ارزان به مالدیو

چگونه ارزان به مالدیو سفر کنیم؟ راه چاره اول اقدام به موقع برای خرید بلیط هواپیما می باشد. در حال حاضر با ایرلاین هایی مانند قطری و امارات می توان به مالدیو سفر کرد. همانطور که می دانید قطر و امارات از معتبرترین ایرلاین های جهان بوده و به علت داشتن ناوگان هوایی جوان، ارائه خدمات عالی و پرسنل با تجربه مشهور هستند اما حتی بلیط این دو ایرلاین معروف را نیز می توان با قیمت مناسب خریداری کرد. قیمت بلیط هواپیما مالدیو در فصل های بهار و تابستان ارزانتر از فصل های پاییز و زمستان است. از این رو اردیبهشت ماه را می توان برترین زمان برای خرید ارزان بلیط هواپیما و سفر به مالدیو دانست.

اقامت در یک هتل ارزان در مالدیو

درست است که عکس های هتل هایی که بر روی آب ساخته شده و ساحل اختصاصی دارند می توانند توجه هر گردشگری را به خود جلب نمایند اما هتل های 4 ستاره مالدیو هم در نوع خود حرف های زیادی برای گفتن دارند. این هتل ها خدمات خود را با قیمتی بسیار ارزان تر از هتل های 5 ستاره ارائه داده و با اقامت در آن ها می توانید سفری ارزان و در عین حال عالی را به مالدیو تجربه کنید. علاوه بر هتل های 4 ستاره، هاستل ها و هتل های 3 ستاره مالدیو نیز انتخابی مناسب برای داشتن سفری ارزان به این جزیره به شمار می آیند. بیشتر این اقامتگاه ها در چند قدمی با ساحل ساخته شده اند.

تفریحات ارزان در مالدیو

در پاسخ این پرسش که چگونه ارزان به مالدیو سفر کنیم؟ می توان تفریحات ارزان را پیشنهاد داد. شما می توانید به راحتی قید هلیکوپتر سواری و تفریحات اینچنینی را بزنید اما در عین حال سفری لذت بخش و پرماجرا به مالدیو را تجربه کنید. تورهای یک روزه هتل ها، غواصی، همراه شدن با ماهیگیران محلی، قدم زدن در کنار سواحل رؤیایی و حتی گشت و گذار در طبیعت همه و همه از تفریحات مهیج اما ارزان سفر به مالدیو هستند. حتی می توانید با پرداخت مبلغ بسیار مناسب از جایگاه های مخصوص حمام آفتاب در ساحل بهره ببرید.

رستوران ارزان در مالدیو

هزینه 5 دلاری برای هر وعده غذایی در مالدیو رویا نیست! برای سرو وعده های غذایی نیازی نیست که حتماً رستوران های لوکس بین المللی را انتخاب کنید بلکه با انتخاب غذاخوری ها و کافه های کوچک محلی می توانید با یک تیر دونشان بزنید؛ یعنی هم غذاهای سنتی مالدیو را امتحان کنید و هم قیمت بسیار ناچیزی را بابت هر وعده غذایی بپردازید. بدین ترتیب تا حد بسیار زیادی در هزینه های سفر به مالدیو صرفه جویی نموده اید. البته می توانید یکی یا وعده غذایی خود را در رستوران های لوکس و زیر آب مالدیو صرف کنید. بی شک تجربه سرو یک وعده غذای دریایی در رستوران های منحصر به فرد مالدیو ارزش یک شب ناپرهیزی را دارد.

نکات کلیدی داشتن سفری ارزان به مالدیو

علاوه بر انتخاب هتل و پرواز توجه به چند نکته ریز دیگر می تواند بگوید که چگونه ارزان به مالدیو سفر کنیم؟ یکی از این نکات توجه از طریق ایست که برای حمل و نقل عمومی انتخاب می کنید. همانطور که می دانید مالدیو از چندین جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده و دور تا دور آن با آب احاطه شده است. از این رو در این کشور قایق های دریایی به جای ماشین وظیفه حمل و نقل عمومی را بر عهده دارند. علاوه بر این قایق ها، هواپیماهای دریایی نیز به جابجایی مسافران یاری می نمایند. حال شما می توانید به جای استفاده از هواپیماهای دریایی یا قایق های مسافربری لوکس از قایق های کوچک تر و ساده تر که کرایه کمتری دارند بهره ببرید. بدین ترتیب هم جابجایی امن خواهید داشت و هم در هزینه های سفر خود صرفه جویی نموده اید.

سفری کم هزینه به مالدیو

حال که با ترفندهای دور زدن قیمت های بلیط هواپیما و هتل آشنا شدید ضروری است که به یک نکته خیلی اساسی و مهم توجه کنید، مالدیو در مجموع جز یکی از مقاصد گردشگری لوکس در جهان می باشد بنابراین فکر داشتن سفری ارزان در حد مقاصدی مانند استانبول یا ارمنستان را کاملاً از سرتان بیرون کنید. ارزان ترین تورهای این مقصد همچنان جز پکیج های لوکس گردشگری به شمار می فرایند با این تفاوت که شما تور مالدیو را با قیمتی کمتر از پکیج های رویال خریداری می کنید.

سفر به جزایر مالدیو؛ سفری لوکس یا ارزان؟

در مطلب چگونه ارزان به مالدیو سفر کنیم؟ دیدیم که سفر به جزایر مالدیو سفری بی نقص بوده و می تواند سخت گیرترین گردشگران را نیز راضی نگاه دارد؛ اما می توان با کمی صرفه جویی در خرید بلیط و رزرو هتل هزینه ها را پایین آورده و سفری تقریباً ارزان تر را تجربه کرد. در آخر یادآور می شویم که برای رزرو تورهای مالدیو در قالب پکیج های مالی و لوکس می توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

س

منبع: ستاره ونک

به "چگونه مقرون به صرفه به مالدیو سفر کنیم؟ ، تفریحات رایگان در مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه مقرون به صرفه به مالدیو سفر کنیم؟ ، تفریحات رایگان در مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید