هر آنچه درباره فیلم ونوم 3 می دانیم

به گزارش موسیقی با امیر، فیلم ونوم 3 (Venom 3) به عنوان سومین اثر از سری فیلم های ونوم در ماه آوریل سال گذشته به وسیله شرکت سونی پیکچرز تایید شد و بسیاری از طرفداران ونوم از این خبر ابراز خوشحالی نموده اند. اولین فیلم ونوم سال 2018 اکران شده و موفقیت تقریبا قابل قبولی در گیشه داشته است. فیلم ونوم 2 سال 2021 رنگ اکران به خود دید و برخلاف انتقادهای بسیار تند و تیزی که حواله فیلم شد، دو شخصیت ادی و ونوم به وسیله بسیاری از علاقه مندان به دنیای کمیک بوک محبوبیت خوبی را پیدا کردند. با توجه به خاتمه بندی فیلم دوم و آنالیز جوانب مختلف پیرامون این اثر، ساخت فیلم ونوم 3 بدیهی بود اما در هر صورت، سونی پیکچرز دنباله این فیلم را تایید کرد.

هر آنچه درباره فیلم ونوم 3 می دانیم

با پیچش های داستان فیلم ونوم 2، چند مسیر برای فیلم نو می توان در نظر گرفت. طرفداران برای دنبال کردن سفر ضد قهرمان مورد علاقه شان با مرور هدایت هایی که در فیلم های گذشته به آنها اشاره شد توانسته اند پیش بینی هایی درباره فیلم سوم داشته باشند. هر چند، با وجود سوال ها و گمان های متعدد، تنها چند مورد از آنها به صورت نصفه و نیمه مورد تایید سازندگان و کمپانی تهیه نماینده قرار گرفته است. با این که به تمامی سوالات درباره ونوم 3 در این مطلب پاسخی داده نمی شود، خرده اطلاعاتی درباره فیلم سوم از ماجراهای ونوم فراهم شده که بیشتر بر پایه فرضیه طرفداران است.

داستان فیلم ونوم 3

با وجود این که یک تیزر از فیلم ونوم 3 در سینما کن (Cinemacon) پخش شد، محتوای داستانی آن به شدت محدود بود. تنها اشاره ونوم 3 در تیزر، در لوگوی آن در یک حلقه در حال سوختن نهفته بود. با وجود این که رونمایی از ساخت فیلم ونوم 3 اطلاعات داستانی خاصی را افشا نکرد، صحنه های پایانی و پس از تیتراژ پایانی فیلم ونوم 2 توانسته چند هدایت را درباره داستان فیلم سوم به مخاطب ارائه دهد.

شخصیت ونوم می تواند دشمن قسم خورده نوی داشته باشد. با توجه به مرگ شخصیت های منفی در فیلم دوم و بعضی از سکانس ها، تعیین شده که کارآگاه مولیگانِ مُرده، مجدد با چشمانی آبی به زندگی برمی شود. ادی و ونوم می توانند بعلاوه با اکتشاف در دنیاهای موازی با دشمنان و ماجراهای خطرناک نوی روبرو شوند. البته این مسئله زمانی رخ خواهد داد که سازندگان بخواهند با توجه به صحنه پس از تیتراژ پایانی در فیلم ونوم 2، به هر طریق و به هر قیمتی از فاکتور سفر در زمان بهره برداری نمایند. در این صحنه به خوبی می بینیم که دو شخصیت داستانی قبل از این که به یک بعد دیگر انتقال یابند، درباره ماهیت یک دنیای موازی بحث می نمایند. به همین خاطر، می توان هر مداخله ای با فاکتور زمان را یک اتفاق محتمل در جریان داستانی فیلم ونوم 3 قلمداد کرد.

سکانس پس از تیتراژ پایانی در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) این نکته را به فکر بیننده ها القا می نماید که ونوم و مرد عنکبوتی در مقام دو دشمن در مقابل یکدیگر قرار می گیرند؛ درست شبیه به داستان های کمیک بوکی که این دو کاراکتر بالاخره با یکدیگر دیدار می نمایند. این حدس و گمان از جایی نشات گرفته شده که دیدنگرها یک تکه کوچک از سیمبیوت را در تصویری در داخل فیلم می بینند؛ دقیقا در صحنه ای که قرار است طلسم دکتر استرنج کاری کند تا مرد عنکبوتی از حافظه تمامی مردم پاک شود. در این شرایط، ادی به بعدِ قابل احترام قبلی خودش برمی شود. این فرضیه زمانی بیشتر قوت پیدا می نماید که اندی سرکیس، کارگردان فیلم ونوم 2 سال 2021 میلادی در مصاحبه با IGN می گوید:

تا به امروز تنها حدس و گمان برای فهمِ طرح کلی داستان فیلم ونوم 3 وجود دارد. نه تریلر و نه هیچ کلیپی از فیلم سوم در زمان نگارش این مطلب منتشر نشده و به همین خاطر، نمی توان درباره داستان دقیق سومین دنباله اظهار نظر خاصی را ارائه کرد. البته، ما در همین حد می دانیم که فیلم نامه ونوم 3 در دست نگارش واقع شده است؛ این مسئله را باید مدیون پست اینستاگرامی تام هاردی در ماه ژوئن 2022 بدانیم. با این اوصاف، محتوای فیلم نامه هنوز یک رازِ سر بسته است.

بازیگران و عوامل اجرایی فیلم ونوم 3

سوم فیلم ونوم هنوز فهرست کامل و تعیینی از بازیگران ندارد. اگرچه، تام هاردی قطع به یقین در نقش ادی بروک مجدد جلوی دوربین ظاهر می شود. ایفای نقش هاردی در فیلم های گذشته باعث شده تا این بازیگر، پای ثابت فیلم ونوم 3 باشد. بعلاوه پست اینستاگرامی تام هاردی هم موجب شده تا با خیال راحت چشم انتظار این بازیگر در فیلم سوم باشیم.

علاوه بر هاردی، از دیگر بازیگرانی که قطعا در فیلم سوم حضور دارند می توان به استیون گراهام در نقش کارآگاه پاتریک مولیگان اشاره نمود. از طرفی به نظر می سد میشل ویلیامز هم در ونوم 3 در نقش ان ویینگ یا شی-ونوم ظاهر می شود. ویلیامز در مصاحبه با رسانه ورایتی در ماه مِی سال جاری از علاقه اش برای ملحق شدن به هاردی در فیلم سوم پرده برداشت:

فیلم اول به وسیله روبن فلیشر کارگردانی و فیلم نامه اش به وسیله جف پینکر، اسکات روزنبرگ و کلی مارسل به رشته تحریر عایدی. در فیلم دوم اندی سرکیس کارگردانی فیلم ونوم 2 را قبول نموده و مارسل و تام هاردی وظیفه فیلم نامه نویسی را برعهده گرفته اند. با توجه به تغییرات بین فیلم اول و دوم، تنها حدس و گمان است که باقی می ماند تا دست اندرکاران فیلم سوم تعیین شود.

بسیاری از طرفداران پیش بینی می نمایند که مارسل، داستان فیلم سوم را می نویسد؛ چراکه در پست اینستاگرامی تام هاردی نام مارسل به صورت واضح روی کاور فیلم نامه تعیین بود. بعلاوه سرکیس از علاقه اش برای کارگردانی مجدد فیلم ونوم صحبت می نماید.

تاریخ اکران فیلم ونوم 3

در زمان نگارش این مطلب، هنوز هیچ تاریخ دقیقی از اکران فیلم ونوم 3 تایید نشده است. با توجه به زمان فیلم برداری که برای تابستان سال 2023 برنامه ریزی شده، این احتمال وجود دارد که در اواخر سال 2023 بتوانیم مجدد ادی و ونوم را در قاب سینما دیدن کنیم. با تمامی این تفاسیر، بنا به هر دلیلی می توان تاخیرهای پی درپی را پیرامون این فیلم انتظار داشت. به همین خاطر، این حدس و گمان هم وجود دارد که شاید اکران فیلم ونوم 3 در یک سناریوی بد به سال 2024 میلادی موکول شود.

منبع: Movieweb

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه درباره فیلم ونوم 3 می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره فیلم ونوم 3 می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید