وان پلاس تاریخ رونمایی از گوشی 10T را اظهار داشت

به گزارش موسیقی با امیر، شرکت وان پلاس ساعاتی قبل با انتشار یک پوستر اعلام نمود که گوشی وان پلاس 10T در تاریخ 3 آگوست (12 مرداد) رسما معرفی می گردد. شرکت وان پلاس بعلاوه بهره گیری این گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را تایید نموده است. ضمناً نباید بهره گیری از رابط کاربری Oxygen OS 13 را از قلم بیندازیم.

وان پلاس تاریخ رونمایی از گوشی 10T را اظهار داشت

طبق شایعات منتشر شده، این گوشی از نمایشگر اولد 120 هرتزی مبتنی بر رزولوشن FHD+، شارژ 150 واتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می برد. در کنار دوربین اصلی هم با دوربین های 8 و 2 مگاپیکسلی روبرو خواهیم شد. برای یادآوری باید بگوییم که این شرکت گوشی وان پلاس 9T را راهی بازار کرد و بعد از مدت ها انتظار قرار است با وان پلاس 10T روبرو شویم.

این شرکت که روزی روزگاری عمدتا روی گوشی های پرچم دار تمرکز می کرد، حالا تا حد زیادی به بازار گوشی های میان رده و پایین رده توجه نشان داده است. به نظر می رسد وان پلاس این گوشی را در دو رنگ مشکی و سبز به دست کاربران می رساند و احتمالا مدل مبتنی بر رم 16 گیگابایتی فقط با بدنه سبز رنگ عرضه می گردد.

رندرهای منتشر شده از غول پیکر بودن ماژول دوربین خبر می دهند که تقریبا یک سوم پنل پشتی را پوشش داده است. در نهایت باید ببینیم این گوشی با چه قیمتی راهی بازار می گردد و آیا مورد استقبال کاربران قرار می گیرد یا نه.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس تاریخ رونمایی از گوشی 10T را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس تاریخ رونمایی از گوشی 10T را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید