پوچتینو: پیروزی مقابل آنژه پیش از تقابل با لایپزیگ مهم بود، امباپه بسیار باکیفیت و مشخص کننده است

به گزارش موسیقی با امیر، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از پیروزی خانگی تیمش مقابل لایپزیگ ابراز رضایت کرد و ستاره فرانسوی اش را هم مورد تمجید قرار داد.

پوچتینو: پیروزی مقابل آنژه پیش از تقابل با لایپزیگ مهم بود، امباپه بسیار باکیفیت و مشخص کننده است

به گزارش موسیقی با امیر، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (آدینه) در اولین بازی از هفته دهم لوشامپیونه فرانسه در استادیوم پارک دوپرنس از شکست یک بر صفر، بردی 2 بر یک ساختند، پس از این ملاقات گفت: فکر می کنم روی هم رفته ما شایسته کسب این پیروزی بودیم چون تیم بهتری نسبت به آنژه بودیم. آنها تیم خیلی خوبی دارند و در رده چهارم جدول رده بندی هستند.

وی اضافه نمود: بابت کسب این برد خوشحالم، کسب این سه امتیاز پیش از تقابل با لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا واقعاً اهمیت داشت. ما 74 یا 75 درصد از مالیک توپ را در اختیار داشتیم، موقعیت های زیادی هم خلق کردیم و تنها روی یک جابجایی خوب از آنژه دروازه مان باز شد. روی هم رفته به نظرم ما تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن بعلاوه در خصوص عملکرد ستاره فرانسوی اش که در دقیقه 87 این ملاقات از روی نقطه پنالتی گل فزونی تیمش را به ثمر رساند، گفت: امباپه بازیکنی است که مورد تمجید همه ما است. امباپه بازیکنی فوق العاده باکیفیت و معین کننده است، به خصوص زمانی که تیم به او احتیاج دارد.

پاری سن ژرمن در حال حاضر با 27 امتیاز صدرنشین لوشامپیونه فرانسه است و با لنس دوم جدولی که یک بازی کمتر انجام داده 9 امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پوچتینو: پیروزی مقابل آنژه پیش از تقابل با لایپزیگ مهم بود، امباپه بسیار باکیفیت و مشخص کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: پیروزی مقابل آنژه پیش از تقابل با لایپزیگ مهم بود، امباپه بسیار باکیفیت و مشخص کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید