[4 روش کاربردی] خلاقیت در دکوراسیون منزل

به گزارش موسیقی با امیر، خلاقیت در دکوراسیون منزل، برای همه افرادی که به تازگی به خانه جدیدی وارد شده اند، بسیار مجذوب کننده و مهم است. اگر شما هم برای دکوراسیون منزل خود خیال پردازی می کنید و در پی ایده های خلاقانه ای هستید، با ما همراه شوید. مهم نیست که چه سبکی از دکوراسیون را انتخاب می کنید؛ در هر صورت هیچ قانونی وجود ندارد که به طور کامل از آن سبک پیروی کنید.

[4 روش کاربردی] خلاقیت در دکوراسیون منزل

روش های خلاقیت در دکوراسیون منزل

خلاقیت در دکوراسیون منزل چگونه رخ می دهد؟

خلاقیت در دکوراسیون منزل، برای همه افرادی که به تازگی به خانه نوی وارد شده اند، بسیار مجذوب نماینده و مهم است. حتی اگر سال هاست که در خانه ای زندگی می کنید و دیگر از طراحی آن خسته شده اید، می توانید با خلاقیت در دکوراسیون منزل تنوعی به وجود بیاورید و مثل گذشته از زندگی در چنین منزلی لذت ببرید. اگر شما هم برای دکوراسیون منزل خود خیال پردازی می کنید و در پی ایده های خلاقانه ای هستید، با ما همراه شوید. مهم نیست که چه سبکی از دکوراسیون را انتخاب می کنید؛ در هر صورت هیچ قانونی وجود ندارد که به طور کامل از آن سبک پیروی کنید. می توانید ایده های مختلف را برای خلاقیت در دکوراسیون منزل ترکیب کنید. بخشی از خانه را به سبک کلاسیک و بخشی دیگر را به صورت مدرن چیدمان کنید. هر چیز را تغییر دهید و دست خود را برای نشان دادن خلاقیتتان باز نگه دارید و از فضای خود، چه کوچک باشد و چه عظیم، نهایت استفاده را ببرید. برای این کار در مرحله اول حتماً لزومی ندارد کارهای فوق العاده ای بکنید، تنها کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید تا به یک دکوراسیون مجذوب نماینده و نو دست پیدا کنید. این خلاقیت می تواند شامل یک تغییر اساسی در چیدمان همان وسایل قدیمی تان باشد. یا اینکه می توانید با وسایل قدیمی خود چیدمان نوی طراحی کنید و به خلاقیت در دکوراسیون منزل برسید. اگر شرایط کافی از نظر زمان و هزینه برای شما وجود دارد، می توانید یک طراح داخلی حرفه ای استخدام کنید و خودتان به راحتی بعد از گفتن نظراتتان، همه چیز را به طراح داخلی مورد نظرتان بسپارید. هر نوع کار نوی که انجام دهید و ایده های نوی که به دست آورده اید را در بخشی از منزل به کار ببرید. یادتان باشد که خلاقیت در دکوراسیون منزل تنها به این معنی نیست که کل دکوراسیون خانه تان را تغییر دهید. حتی اگر یک قسمتی از منزل خود را مجذوب نماینده طراحی کنید، به هدف خود رسیده اید.

ایده هایی برای خلاقیت در دکوراسیون منزل

صرف نظر از فضایی که چیدمان می کنید، برای خلاقیت در دکوراسیون منزل هیچ چیز مهم تر از توجه به جزئیات نیست. همان طور که شرح داده شد، طراحان داخلی تا به امروز نمونه های زیادی از خلاقیت در دکوراسیون منزل به خرج داده اند. این خلاقیت ها می تواند شامل یک طرح بسیار خاص بر روی کف پوش شما باشد. مثلاً به طرح های سه بعدی فکر کنید و تصور کنید که بر روی کف پوشتان و در قسمت پادری یک سوراخ مانند چاه قرار گرفته است. نظر افرادی که برای اولین بار وارد خانه تان می شوند، قطعا شنیدنی خواهد بود. اگر خانه تان دو طبقه است، استفاده از سرسره های شیبدار به جای پله، ایده ای است که در سال های اخیر هواداران زیادی پیدا نموده است. از قلم نیاندازید که فارغ از خلاقیت در دکوراسیون منزل پله ها را در جای خود تعبیه کنید چرا که سر خوردن همیشگی از روی پله امکان پذیر نیست.

بسیاری از افراد بخشی از خانه خود را به انباری و یا اتاق های خصوصی تبدیل می نمایند. برای این کار می توانید یک ترکیب جالب انجام دهید. چند دیوار کاذب کشویی تعبیه کنید و با نصب قفسه بر روی آن ها، یک کتابخانه سیار داشته باشید. بعلاوه هر گاه می خواهید در اتاق خود را باز کنید، نگاهی به کتاب های موجود در کتابخانه تان هم می توانید بیندازید و از خلاقیت در دکوراسیون منزل لذت ببرید

استفاده از وسایل قدیمی برای خلاقیت در دکوراسیون منزل

از نهایت تخیل خود بهره ببرید و با همان وسایل موجود در خانه و یا لوازم کهنه و قدیمی در منزل خود، خلاقیت در دکوراسیون منزل داشته باشید. احتمالاً در طی سال ها، شما وسایل کافی برای چیدمان یک منزل خریداری نموده اید که بی استفاده به جای مانده اند. برای مثال کارکرد جایگاه ها را تغییر دهید. جایگاه های ناهارخوری را در پذیرایی و جایگاه های پذیرایی را در آشپرخانه قرار دهید. یادتان باشد که بسیاری از نمونه های خلاقیت در دکوراسیون منزل مورد علاقه و توجه همه افراد نیستند و تنها عده ای آن ها را می پسندند. از شیشه های مربای استفاده شده برای گلدان بهره ببرید و یا آن ها را به لامپ تبدیل نموده و در آشپرخانه آویزان کنید. ممکن است تعدادی قاب آیینه در خانه تان موجود باشد. آن ها را در بخشی از دیوار به صورت پخش نصب کنید تا دیواری پر از آیینه داشته باشید. بعلاوه می توانید بعضی از وسایل خود را مانند قالیچه ها، وارونه کنید و برای مدتی از سمت دیگر آن بهره ببرید و به همین سادگی خلاقیت در دکوراسیون منزل داشته باشید.. در گذشته وسایل خانه به صورت چوبی بسیار مورد پسند بود و هر خانواده ای حداقل یکی از آن ها را در خانه خود نگه می داشت. اگر از این وسایل چیزی در خانه تان موجود است، آن ها را از انبار در آورید و در دکوراسیون منزل به شکل تازه ای بهره ببرید. مثلا از کلاه های حصیری و چوبی برای ساخت گلدان هایی استفاده نموده و آن ها را از بندشان به سقف آویزان کنید. از هیچ ایده نوی خلاقیت در دکوراسیون منزل برای دریغ نکنید.

منبع: اتاق

به "[4 روش کاربردی] خلاقیت در دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "[4 روش کاربردی] خلاقیت در دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید