50 میلیون گوشی سامسونگ در انبارها چشم انتظار خریدار هستند

به گزارش موسیقی با امیر، طی ماه های گذشته اقتصاد کشورهای مختلف با بحران روبرو شده و در نتیجه هزینه های زندگی افزایش یافته است. در پی این بحران، قدرت خرید کاربران هم کاهش پیدا نموده و در نتیجه آمار فروش گوشی های هوشمند دیگر مانند گذشته نیست. بر اساس یک گزارش نو، در حال حاضر حدود 50 میلیون گوشی سامسونگ در انبارهای کشورهای مختلف چشم انتظار خریدار هستند و مدت هاست که خریداری برای آن ها پیدا نمی گردد.

50 میلیون گوشی سامسونگ در انبارها چشم انتظار خریدار هستند

ظاهرا اواخر سال گذشته مدیران سامسونگ پیش بینی نموده بودند که در سال 2022 پیروز به فروش 334 میلیون گوشی خواهند شد. اما خیلی زود تعیین شد که چنین انتظاری برآورده نمی گردد و به همین دلیل برنامه های ساخت را بر روی عدد 270 میلیون تنظیم کردند. با وجود این کاهش آمار ساخت، در حال حاضر حدود 20 درصد از گوشی های ساخت این شرکت بدون مشتری در انبار ها به جای مانده اند.

با توجه به این شرایط، سامسونگ برای تقریبا 6 ماه به جای مانده از سال 2022 باید برای آمار فراوری گوشی های خود تجدید نظر کند. بر اساس گزارش های منتشر شده، سامسونگ در ماه ژانویه و فوریه هر ماه حدود 20 میلیون گوشی فراوری نموده که ظاهرا به علت تقاضای پایین تر از حد انتظار، در ماه مه این آمار به 10 میلیون گوشی رسیده است.

در کمال تعجب، گوشی های گران قیمتی مانند سری گلکسی S22 و گلکسی زد فولد 3 بدون مشتری نمانده اند بلکه گفته می گردد بیشتر گوشی های موجود در انبار از بین مدل های سری گلکسی A هستند. در این زمینه می توان حدس زد که طبقه میانه تا حد زیادی تحت تاثیر بحران مالی قرار گرفته و به همین دلیل تصمیم گرفته اند برای مدت بیشتری از گوشی های خود استفاده نمایند. لازم به ذکر است گوشی های سری گلکسی A معمولا از جمله پرفروش ترین گوشی های سامسونگ محسوب می شوند.

هنوز تعیین نیست که آیا در ماه های آینده آمار فروش گوشی های سامسونگ افزایش پیدا می نماید یا نه. اما در هر صورت این یک چالش بسیار مهم برای سامسونگ به شمار میرود که باید ببینیم برای رفع کردن این مسائل چه رویکردی را اتخاذ می نمایند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "50 میلیون گوشی سامسونگ در انبارها چشم انتظار خریدار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 میلیون گوشی سامسونگ در انبارها چشم انتظار خریدار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید