والیبال

شکست سنگین در خانه؛ شاگردان عطایی حریف سرعت ژاپن نشدند

ملاقات فینال مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بین تیم های ملی ایران و ژاپن از ساعت 18 امروز شنبه (4 شهریور) در سالن غدیر ارومیه برگزار گردید که در نهایت ژاپن با رجحان سه بر صفر قهرمان بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا شد. ژاپنی ها با کسب این نتیجه...

4 شهریور 1402

شرایط بی خانمان های تهران در شبی که دما به منفی 3 درجه رسید

نیم ساعت مانده به نیمه شب، ضلع جنوب شرقی میدان شوش، بیخواب است و بیدار. کارتن خواب ها، بساط محقرشان را کف پیاده رو پهن کرده اند و منقبض و خمار، جنس های بی مصرف را زیر و رو می کنند تا به چشم خریدار پرآب و تاب تر باشد؛ گلدان پایه شکسته، سه راهی خراب، کاپشن...

26 دی 1401

خاتمه کار داورزنی در والیبال ایران؟

سی و هشتمین کنگره فدراسیون دنیای والیبال همزمان با مرحله نخست مسابقات قهرمانی زنان دنیا در شهر آرنهم هلند از 22 تا 25 سپتامبر (31 شهریور تا 3 مهر 1401) درحال برگزاری است. با دعوت فدراسیون دنیای والیبال محمدرضا داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه FIVB بامداد دوشنبه...

4 مهر 1401

زمان برگزاری لیگ ملت های والیبال 2023 و 2024 اعلام شد

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) زمان برگزاری لیگ ملت های مردان و زنان سال های 2023 و 2024 را اظهار داشت.

5 بهمن 1400

ایمانی: برای ارتقای والیبال بانوان ایران به پرتغال می روم

مربی تیم والیبال پورتو پرتغال گفت: دوست دارم تجاربی که از مربیگری در اروپا کسب می کنم در اختیار والیبال بانوان سرزمینم بگذارم.

9 آذر 1400

جلسه هماهنگی لیگ برتر والیبال برگزار می شود، 4 روش پیشنهادی برای برگزاری مسابقات

جلسه هماهنگی و هم اندیشی مدیران عامل باشگاه ها به منظور بررسی نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال سال 1400 روز یکشنبه 23 خرداد ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

30 خرداد 1400

تندروان: بازیکن باانگیزه از تیم ملی والیبال کنار گذاشته نمی شود، آلکنو کاملا بر شرایط تسلط دارد

مربی تیم ملی والیبال گفت: آلکنو کاملا بر شرایط تسلط دارد و در همین چند روز نشان داده که رزومه او با توانایی هایش منطبق است.

6 خرداد 1400

پیروزی آسان شاگردان هاشمی مقابل اکسون

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز رقابت های لیگ متمرکز والیبال بانوان در گروه الف شاگردان مریم هاشمی با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم اکسون عبور کردند.

1 دی 1399

فیزو رقابت های ورزشی دانشجویان را به دلیل کرونا لغو کرد

فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (FISU) به منظور محافظت از سلامت بازیکنان، مربیان و تیم همراه در برابر ویروس کرونا تمامی مسابقات خود را تا سرانجام مرداد لغو کرد.

16 خرداد 1399

عظیمی: لیگی با نشاط برگزار می کنیم که خروجی آن، یک تیم ملی قدرتمند باشد

رئیس سازمان لیگ والیبال گفت: نخستین کاری که در دستور کار خودم دارم، کوشش برای برگزاری لیگی با نشاط در فصل آینده است که خروجی آن، یک تیم ملی قوی باشد.

31 فروردین 1399